Ik heb het idee dat Ariane eeuwig 12 is, volgens mij ziet ze er al jaren identiek uit.
Amalia en Alexia zien er zoveel ouder uit.
Ik heb het idee dat Ariane eeuwig 12 is, volgens mij ziet ze er al jaren identiek uit.
Amalia en Alexia zien er zoveel ouder uit.
Misschien omdat ze ook de jongste is? Wilde gok hoor…
Volgens mij is zij ook niet ouder dan 12. Mijn zusje komt uit hetzelfde jaar als Amalia en is nu 15, en Ariane is twee kids jonger dan dat.
Dat is een beetje inherent aan die leeftijd denk ik, van 11 tot 16 verandert je lijf gigantisch, word je een vrouw. Van 8 tot 12 blijf je gewoon een kind, alleen een stukje langer
Maar dat kind is 13 jaar oud…je gaat gemiddeld pas echt een beetje veranderen richting het volwassene als je rond de 15/16 bent…en ja dat verschilt ook per leeftijd. Maar toen Amalia 13 was zag ze er ook gewoon kinds uit en nu begint ze dus als een jonge vrouw eruit te zien, dat luistert heel nauw in die paar jaar.
Lijkt wel Mari van der Ven
Hahaha, wij hebben t zelfde idee.
Hahaha ik zat vandaag ook heel hard te lachen toen ik dat bord buiten zag bij de Lidl.
Echt wat een hoofd trekt hij.
Het moment dat je buikpijn hebt en eíndelijk dat scheetje kunt laten
Hahahahahahahahaha
Echt verschrikkelijk. Ik heb Duffy op een playlist staan die ik vaak luister. En elke keer denk je ‘Wat is er met haar gebeurt?’, maar daarna vergeet ik het weer. Maar dit is echt zo erg.
Vreselijk joh, word er helemaal naar van.
Oh nee wat vreselijk. Ik kan me niet voorstellen hoe afschuwelijk het voor haar moet zijn geweest. En waarschijnlijk nog steeds is. Ze schrijft wel heel mooi en krachtig. Vooral dat stukje dat ze eindelijk weer zonneschijn in haar hart voelt.
Ik heb echt weinig kennis van het koningshuis maar wie is die jongen in die gele trui? En er was nog een ander meisje bij geloof ik.
Dat zijn de kinderen van Constantijn en Laurentien.
Leonore blijkbaar, en die oudste heet Eloise. Hoe spreek je dat in godsnaam uit? Niet als E-Louise lijkt me.
Oh ja die wenkbrauwen zijn idd intens.
Die jas heb ik nu aan voel me zo toch een beetje royal
Ik vind die wenkbrauwen juist prachtig.
Vind ik ook. Daarnaast vind ik ze juist gaaf, beetje a la Cara Delevingne.