FF Boulevard #3

Spreek je inderdaad uit als Elouise, althans bij iemand die ik ken die zo heet

@Zemraluani zegt intens, ik zeg ja ze zijn idd intens. Er wordt nergens haar wenkbrauwen afgekraakt. Juist uniek. Springt in het oog maar ik wil de post best verwijderen. Maargoed als ik m’n post verwijder moet Leeuwenhart haar post ook verwijderen anders heeft het alsnog geen zin.

Elouise heeft een open instagramaccount, hoorde is gisteren bij boulevard!

Ik vind ze allemaal leuk! Gewoon lekker normaal (zover dat kan).

Wow wat lijkt zij op allebei haar ouders!! Je ziet echt precies wat van wie komt haha

2 likes

Ja idd, en die zoon vind ik heel erg op hem lijken en die jongste zie ik eigenlijk van beide niet zoveel erin.

Jullie hebben allebei een goeie smaak want die jas is superleuk, waar heb je hem vandaan?

My goodness, zelfs de EO bemoeit zich ermee

8 likes

Eeloowiese ofz misschien?

2 likes

Hmm is nu afgeschermd. Je kunt haar wel vinden via Isabella (dochter van Prins Bernhard) die wel openbaar staat.

Ze heeft een openbare en een afgeschermde haha. Ging haar net ook opzoeken.

Gevonden! Die volgt Isabella dan weer niet haha

Stel je voor dat ze irl behoorlijk rebels zijn en gewoon alles kopen bij Ter Stal. :wink:

1 like

Ja ik denk zo idd maar omdat het als E-loise geschreven wordt en niet als E-Louise (loowiese) dacht ik dat je het misschien wel uitspreekt als Elojse omdat die letter U dus ontbreekt. Maargoed dat lijkt me sterk.

1 like

Ik zou juist denken:

Eloise : Ee-loo-(w)iese
Elouise: Ee-loe-(w)iese
Want Louise ken ik ook alleen als Loe-(w)iese

W even tussen haakjes want die spreek je niet uit zoals je normaal een w uitspreekt haha

7 likes

God God, nou nou! 1300 klachten maarliefst!!! Terwijl de youtube video alleen al ruim 100 miljoen keer bekeken is.
Is dit dan nieuws? Moeten we hiervan onder de indruk zijn? Dat maarliefst 1300 mensen de moeite namen om te janken over blote buiken in 2020?
Snap echt niet dat hier uberhaupt een artikel aan geweid wordt maar het irriteert me wel omdat het echt weer zo’n conservatieve agenda bevredigt.

6 likes

Ik vind het artikel best neutraal daarin. Als in, het artikel laat ook zien dat er vorig jaar minder klachten waren. Natuurlijk zijn de klachten en het aantal ervan overdreven, maar dat is ook de insteek van het artikel.

Wat een bijzonder tafereel toch ook weer. Conservatieve(re) Amerikanen blijven me toch altijd weer fascineren.

Ik blijf dit echt een te bizarre zaak vinden. Die twee sporen gewoon allebei niet lijkt het wel…

1 like

Oh gdvrdmm hij doet 't natuurlijk niet maar het zijn Dre en Mo weer bij elkaar

8 likes