Neeeee had zo gehoopt dat ze hem niet terug zou nemen.
Is liefde dan echt blind? Ik snap niet dat ze weer bij elkaar zijn. Arme Rachel
Pff, wat een figuur…
Ik hoop het oprecht niet, vooral voor junior, maar dit is toch een kwestie van tijd voor het weer klapt?
Heb best medelijden met Bridget. Ze was wel echt verliefd. Voor hem lijkt het een half gare rebound te zijn geweest.
Denken jullie niet dat t allemaal opgezet was om nog meer aandacht te krijgen in de media? Dit is een te vaag verhaal en gaat te snel.
WAT
omg en alles wordt ook meteen maar weer op internet gegooid. wat een soap
Met of zonder medewerking van Bridget
Juist met! Bridget waren we massaal al vergeten toch? Nu kent iedereen haar weer.
Zoals Bridget al zei in die insta post. “Dit is de bedoeling”
Ja moet toch wel… dit is te ongeloofwaardig
Ja oké aandacht is ook aandacht
Beetje zoals Fabiola die, door zich bizar voor schut te zetten, van 3000 naar 600.000 instavolgers ging in 6 maanden ofzo.
Deze mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden
Why Monique, whyyyyyyyyyyy?!?
Maar nog steeds, wat is die post over die III? 3? 3 mensen weten wat hier achter zit en dat zijn Monique André en bridget die het allemaal al van tevoren wisten???
Dat geloof ik niet.
André is gewoon een 25jarige flierefluiter die even zijn heil buiten de deur zocht. Hij merkte dat hij er veel te diep in zat en rent nu terug naar z’n vertrouwde leventje.
Ik geloof dat Bridget oprecht verliefd was. André wilde gewoon even onder het juk van het gezinsleven uit.
3 mensen, 3 maanden, 3…ehm
Edit: driehoeksverhouding?
Stradivarius dacht ik maar wel 2 jaar terug dacht ik, maar model is nog steeds wel hip. Dus ze zullen iets soortgelijks nog wel hebben
Dit is toch niet meer normaal
Misschien maken ze wel een diepgaande documentaire voor Videoland…
Dat je niet alles moet geloven wat op internet staat. Een soort van next level je vakantie faken en dan kijken hoe alle media er volledig intuint.
Nah. Nee denk het niet.