Ik zou ook steeds bang zijn dat er aan de onderkant van alles uit zo floepen.
Ooooohhhh!
Ja man een keer een spreidslag met je benen in het zwembad en alles ligt op straat
Whaha ja precies of heel simpel 1x niezen en alles floepert er uit
Ik zou ook heel angstig met mijn benen tegen elkaar aanlopen en zitten
Wow net een normaal mens zo
Ze is prachtig! Ik gun haar dat ze zich dat zelf ook ooit realiseert en dat ze niet altijd meer haar fotoās oneindig bewerktā¦
Vind die nagels nog het meest shockerend, zou echt bang zijn dat ze zo in een keer mijn oog uitsteekt
Ik zie het ook niet! Vind het juist helemaal niet flatterend. Maar ieder zn ding inderdaadš
Het kan wel allemaal hoor. Wat zijn dit weer voor achterlijke gedachten. Lange nagels betekenen niet dat je niets meer zelf kan uitvoeren
Zo onnodig om dit meteen achterlijk te noemen.
Nouja, zeggen dat ze haar kind āwaarschijnlijkā niet zelf verzorgt vanwege haar lange nagels of haar eigen knoop dicht doet of zelfs niet naar eigen make-up eraf haalt vind ik best achterlijkš
Hoe wil je hierover gedachten uitwisselen. Jij gaat ervan uit dat ze waarschijnlijk geen huishoudelijke taken zelf doet door haar lange nagels. Ik zeg dat het wel kan en dat mensen met die gedachten moeten stoppen.
En ik ben heel kalm hoor
Khloe heeft juist een organiseer/huishoud tic! Weet niet of je kuwtk kijkt? Ze was net ah verhuizen vanuit Cleveland en inpakken etc
Zal vast ook weleens geholpen worden door haar assistente of personeel, maar verder komt zij heel āhands onā over
Je kan alles met lange nagels want daar raak je aan gewend. Ik vind opmerkingen als " Kan je dan wel je reet afvegen" enzo altijd zo neerbuigend.
Ja je zou echt denken dat onze huizen walgelijk zijn en we niet meer aan persoonlijke verzorging doen maar mooi op een troon zitten met die lange nagels. Hierboven nog over met je nagels in iemands oog prikken??!! Hoe dan? In welke situatie bevind jij je als iemand met zijn vingers in je oog zit?
Niet alleen dit topic toch
Tuurlijk, als zure kantoortrutten doen we niets anders. Havenāt you heard?
Als je alleen had gezegd dat je het wonderbaarlijk vond was ik er iig niet over gevallen. Maar dat je zegt dat ze haar eigen kind niet zal verzorgen maar dat door anderen laat doen omdƔt ze lange nagels heeft, ja dat vind ik echt heel raar.
Even zonder oordeel, en ik val je ook niet aan, maar wat ik vooral zie is dat je de neiging hebt om de kritiek die je krijgt niet te gebruiken als feedback maar dat je het omdraait en vervolgens iedereen om allerlei andere bijzaken gaat beschuldigen. Je zit vast in je gedachtegang dat het hier een zure bijeenkomst is die het op jou gemunt heeft, maar in het beginsel zijn de uitspraken die jij doet de oorzaak.
Ik vind het altijd best appart als iemand zegt " jullie moeten altijd mij hebben"
Je geeft je zelf dan echt te veel credits. Ik heb geen idee wie je bent ik ben het dan gewoon net op dat moment niet met je eens.