FF Boulevard #5

Vlg mij (maar zit hier nog niet zo lang) wordt iedereen aangesproken (ongeacht wie/context). Tenzij overduidelijk een grapje etc
Wel vreemd dat je eerst aangeeft dat “we” het op je gemunt hebben, maar als iemand daar serieus op ingaat, moet ze niet denken dat jij iets van haar feedback aantrekt… huh

En okay nog even los van alle andere comments over Khloe etc. Zou je je kunnen voorstellen dat het gek leest dat je een waarde oordeel trekt over haar betrokkenheid bij opvoeding etc - enkel en alleen afgaande op haar nagels?

4 likes

Lol je reageer super aangebrand (je noemt het trouwens niet alleen wonderbaarlijk, je zegt dat ze dat allemaal vast niet zelf doet) en noemt mij ondertussen onaardig omdat ik zeg dat het net een normaal mens is op die foto. Wat ik trouwens niet onaardig vind, want als een vrouw in het zwembad er zo uit zou zijn zoals op die foto, zou ik niet eens opkijken en normaal ziet ze er wat gestyleder uit zeg maar. Kusjes van mij en mijn lange nagels

2 likes

Weten jullie wat ik mij altijd heb afgevraagd, hoe het komt dat de kardashians zo netjes zijn. Altijd er netjes uitzien, huis is netjes, al hun foto’s van herinneringen zijn netjes bewaard. Als ik een foto moet laten zien van mijn 16de verjaardag, nou ik zou niet weten waar ik die zou moeten vinden hoor.

4 likes

Amerika heeft veel betere organize dingen :sob:
Oh en ze hebben mega huizen waar je allemaal grote kasten in kan laten bouwen haha.

4 likes

Ja ik wil zo graag naar Target om wat organize dingen te kopen. Kim bewaart ook van elke ex allemaal herinneringen en voor een aflevering liet ze dat dan zien. En als ik zo vaak zou verhuizen als zij zou ik alles kwijtraken. Denk dat ze van zichzelf ook gewoon heel netjes zijn.

7 likes

Paar dingen (ja ik heb teveel uren kuwtk gekeken haha)
Kris is heel erg American mom, thema-foto shoots, feestdagen heel erg uitgebreid vieren, vastleggen etc. Ook veel huisfilmpjes van die vader. Dat was kennelijk ook al het geval voordat ze bekend waren (denk typisch rijke Beverly Hills advocaten-familie)
Alle zussen (behalve Kendall denk ik) zijn heel erg into sorteren en ordenen, op kleur - op soort
En ook zijn ze heel erg gefocust op uiterlijk (bijna op perfectie af). Ben zelf wel van you do you en paar kleine dingen laten doen, maar het is wel heel maakbaar denk ik

5 likes

Ja dat sorteren en orderen daar zouden ze videos over moeten maken. Weet dat Khloe dat heeft gedaan en dat vond ik heel leuk om te zien. DIt wil ik ook

7 likes

En als ik het mij goer herinner wat Kim K Paris Hiltons ‘Wardrobe organiser’ (voordat ze echt bekend werd al dan niet via het seksfimpje)

2 likes

Volgens mij zat Khloe ook in een aflevering van ‘The home edit’ (op Netflix). Vond ik ook leuk om te zien!

2 likes

Behalve dat die twee home edit vrouwen echt verschrikkelijk zijn om te zien en te horen

Echt tooo much

12 likes

Nouja, deze comment zegt genoeg voor mij.

5 likes

Als je maar geld hebt, dan laat je mensen dat soort dingen voor je doen.

1 like

Over geld gesproken, ik vind het zo bijzonder dat er zoveel vrouwen bezig zijn om seksfilmpjes die verspreid over ze zijn van het net af te halen. En dat de familie Kardashian een normale foto van Khloe die is gemaakt en verspreid door haar oma van het net aan het halen is met advocaten. Waar gaat het heen met de wereld

op r/KUWTK wordt die foto ook elke keer verwijderd onder het mom van copyrights
ik denk dat als ze er geen aandacht aan zouden hebben besteed, niemand het meer over die foto zou hebben eigenlijk

The photo Khloe Kardashian DOESN’T want you to see

klinkt echt als een uitgelijke foto waarop ze coke snuift van een gouden KKW spiegeltje

9 likes

Ja gevalletje streisand effect

7 likes

Beyonce wilde toch ook een keer dat haar foto verwijderd werd.

1 like

Ik ben eigenlijk wel blij om te zien dat Khloe niet echt een nosejob heeft laten doen. Ik dacht dat ze dat inmiddels wel had gedaan als je al haar instagram fotos ziet. Viel me al op bij het nieuwe seizoen van kuwtk dat haar neus nog wel hetzelfde is maar zwaar gecontourd. Ik hoop echt dat zij zichzelf ooit kan accepteren hoe ze is en niet doorslaat in plastische chirurgie.

2 likes

Ja maar ik verbaas me er gewoon over hoe ze die controle kunnen hebben. Het zijn de bekendste mensen van Amerika en eigenlijk is er geen echte foto van ze in bikini en alles wat ze posten is bewerkt. Hoe slecht is dat voor het zelfbeeld van veel vrouwen op de wereld.

1 like

Klopt!

11 likes

Hier werden toch ook ontelbaar veel memes van gemaakt?