Hij heeft al bevestigd dat het niet waar is. En gezien de opmerking dat zij een video gaat uploaden met de reden, zal het idd wel om volgers gaan
Ik dacht dat zij geen relatie had?
Haha ook in het ex on the beach topic
(Klinkt idd alsof ze alleenstaand is, “blessed me”)
Haha ja ik zie een patroontje. O nee toch niet
Een relatie is niet hoe je kindjes maakt
Dat verhaal van Jan Dulles en zijn vriendin over hun overleden dochtertje (nu bij Art op rtl 4). Echt vreselijk, ben er helemaal naar van
Ik heb het niet gezien, maar het verhaal greep/grijpt me wel aan. Wat zeiden ze daar?
Dit kan aan mij liggen maar ik zou je aanraden het gewoon terug te kijken dan. En niet dat iemand hier gaat vertellen wat hij allemaal zei over zijn/hun verdriet. Vind het daar zo gevoelig voor, het was geen juicy interview dat na-getypt hoeft te worden.
Nouja dat gebeurt wel vaker hier, ook bij vlogs enzo, of dat iemand alleen de hoogtepunten op schrijft. Maar dat vind ik hier echt niet gepast.
Ik snap nog steeds de trend niet van je bikini broekje zo hoog optrekken
Dat is heel simpel. Is meestal veel flatterender dan een normaal bikini broekje. Je creëert taille en langere benen.
+1, wilde dit ook net typen . Ze ziet er wel 100.000 keer beter uit zo.
Oh inderdaad! Waar komt deze foto vandaan?
Kardashian?!
Ik snap wat het zou moeten doen. Maar ik “zie” het iig niet. Maar goed iedereen moet lekker zelf weten hoe die zijn/haar broekje wil dragen
Volgens mij gepost door MJ
Wie is MJ?
Michael Jordan
Halllooooo oma van de Kardashians, moeder van Kris duhhh