FF Boulevard #5

Ja met deze foto hebben heel wat mensen veel plezier gehad.

image

image

9 likes

Het zou denk ik juist heel goed zijn voor hun ā€˜merk’ als ze wat meer ongefilterd zouden zijn.
Ik heb laatst een wat ouder seizoen van KUWTK gekeken en was helemaal verbaasd dat ik hun PORIƋN zag en dat Kourtney bijvoorbeeld best een onzuivere huid had.
Zelfs de beelden van hun show worden zwaar gefilterd. Echt jammer.

9 likes

Hmmm ik weet het niet. Ze zijn al jaren bezig om het merk Kardashian op te bouwen met bepaalde strategieƫn waar doen alsof ze perfect zijn natuurlijk onderdeel van is. En het werkt blijkbaar want is / was Kylie niet de rijkste Amerikaan onder de 20 ofzo? Hoeft natuurlijk niet jouw ding te zijn of per se iedereen aan te spreken, maar ze doen duidelijk wel iets heel erg goed. Ik twijfel of het alsnog zou werken als ze zichzelf ineens heel menselijk neerzetten.

Zelfs Studio 100 filtert de beelden van K3 en dergelijke (ze gebruiken een bepaald soort nabewerking om de beelden strakker en gladder te maken), volgens mij gebeurt dit veel meer dan je zou denken.

1 like

En het werkt blijkbaar want is / was Kylie niet de rijkste Amerikaan onder de 20 ofzo?

Zelfs daar waren ze niet eerlijk over, ik meen gelezen te hebbend dat de stukken die ze daarvoor hadden aangeleverd niet klopten.

5 likes

Hoe zie je dat? Gewoon uit interesse.

2 likes

Sorry ik heb hier zo hard om gelachen!!! Het is toch juist leuk als je er zo verschrikkelijk knap uitziet als Beyonce dat je jezelf niet zo serieus neemt. Die fotos van Kate Middleton waarbij haar jurkjes omhoog zwaaien en je haar billen ziet, dat die van het internet af worden gehaald (echte bloopers) snap ik. Maar gewoon hoe je eruit ziet. Die Khloe ziet er toch gewoon heel goed uit op die foto.

6 likes

Volgt iemand manuel broekman op insta? Ik kan niet omschrijven waarom maar hij is ineens helemaal spiritueel en plaatst soms zulke vage shit. Vraag me echt af of alles goed gaat :sweat_smile:

1 like

Haha oei inderdaad

4 likes

Wat dan? Dat gekke dansje dat ie doet in de stories? Zie verder niet zo veel geks op z’n feed…

6 likes

Ik zocht hem even op, zie eig niks bijzonders?
Wel een ontzettend knappe vriendin!

Heeft iemand dat programma van Katja ā€˜pick me girl’ Schuurman gezien bij Pow waar ze samen met o.a. Martijn Koning en Victoria Koblenko gaat discussiĆ«ren of non-binaire mensen aangesproken zou mogen worden hoe ze dat wensen? Victoria ook met ~MaAr dAt iS tOcH fOuT NeDeRlanDs~…
Zal ik er dan ook maar een domme dooddoener ingooien: Van onze belastingcenten he deze schijt!!

13 likes

Ja op het racisme topic gaat het er over en Marketingvrouw & Seeyousioe op instagram hebben het er over. Echt jammer maar het wordt gemaakt door powned dus echt inclusieve standpunten had ik ook niet hoeven verwachten denk ik.

8 likes

Ik was in shock. Wat een dommigheid. Respectloos.

1 like

Oh ik dacht dat Victoria Koblenko altijd wel woke was, geen idee waarom eigenlijk. Heel slecht weer dit.

2 likes

Ja ze lijken ook op elkaar ofzo!?

1 like

Antwee Hazes, wat zĆ­et hij eruit…
Als een 50er met een nieuwe vriendin van 22.

8 likes

24 uur met Victoria, toen stelde ze zich zo aan. Vond haar echt niet leuk daar

7 likes

Eigenlijk ook echt niet normaal hoe ze tegen Theo’s wens helemaal op m ging zitten en m aanraakte enzo.

7 likes

Ja echt verlies van decorum at its finest gemixt met dat ā€œcool girlā€ Pixie snowflake-disaster

3 likes