FF Boulevard #5

Ik was ooit (meer dan 10 jaar geleden) op een filmpremiere waar Victoria ook rondliep. Ik had vond ik zelf een te gekke jurk aan met opvallende panty. Victoria stond beetje naar mij te wijzen met wat andere giebelvrouwen en toen ik langs haar liep kreeg ik zo’n ‘mooie jurk hoor meisje’ opmerking maar op zo’n toon dat je weet dat het 0 gemeend is. Sindsdien vind ik haar stom.

En waarom onthoud ik niets maar dit soort ongein wel. Waarom brein, waarom.

64 likes

Ja ik herinner me uit de tijd dat ze nog relevant was dat ze ieder interview minimaal eenmaal haar studies moest benoemen

7 likes

Haha ok ging even haar Wikipedia bekijken en vraag me echt af of ze die zelf heeft gewijzigd, aangezien zelfs haar eindcijfers van Latijn van de middelbare erop staan en hoe goed en slim ze wel niet was op de middelbare. Ik krijg echt schurft van dat mens

28 likes

Wauw wat een totaal onverwachte wending!

104 likes

De man van Victoria is dus mijn secret crush, maar die vind ik nu ik al die dingen over haar lees ook aanzienlijk minder leuk… zo werkt dat in mijn hoofd blijkbaar :grimacing:

3 likes

Dan adviseer ik je vooral dit interview met hem eens te lezen.

https://www.ad.nl/wonen/hollandse-vrouwen-gedragen-zich-als-mannen~a59aecd9/

18 likes

Oh my… bye bye Lev!:wave:

7 likes

Dit is je onzekerheid die spreekt Baron. Met wat make up op en een mooie jurk aan zul je het allemaal beter begrijpen.

18 likes

André en Sarah schelen maar een paar jaar maar toch lijkt hij net een vieze oude man die aanpapt met een jonge vrouw.

61 likes

Is hij pas 27?! In mijn hoofd echt eind 30 ofzo.

5 likes

afbeelding

11 likes

Ik had het idee juist dat de interviewer in ieder geval zijn suggesties/mening ook belachelijk vond. Ik denk dat diegene juist wilde aangeven van enerzijds hebben we internationale vrouwendag, anderzijds hebben we nog dit soort idioten… Wat mij betreft hoeft zoiets helemaal niet gepubliceerd te worden, maar ik zag geen trieste intentie in vrouwendag noemen.

7 likes

Ja en volgens mij is het gewoon om de context van het bericht te schetsen.

1 like

“Ik heb wat meegemaakt. Vrouwen die zich vanonder niet eens scheren”, god deze witte hetero man heeft het wel heel zwaar gehad in zijn leven hoor

59 likes

Ik zie ook niks, behalve dat ik hem een ongelofelijke pannekoek vind.

1 like

Ik heb Victoria wel eens in t echt ontmoet (niet vrijwillig, laat dat duidelijk zijn) en ze is als persoon ook echt verschrikkelijk. Heel neerbuigend, beetje zo’n Christina Aguilera houding :face_vomiting:

7 likes

Kijken jullie toevallig ook die docu van Demi Lovato? (Dancing with the devil)

Ik geloof echt geen woord van wat ze daarin zegt al hoop ik uiteraard echt heel erg voor haar dat ze zich beter voelt en niet naar drank/drugs grijpt maar ik vrees er wel voor als ik het zo zie. Ook die vrienden die super lief zijn maar wel heel lief (niet kritisch of eerlijk)

8 likes

Kunnen wij ook niet haar wikki pedia pagina aanpassen :innocent:

9 likes

please ja!!

2 likes