Ik heb deel 1 en 2 gezien, moet 3 nog kijken, ben wel benieuwd!
Je kan zien wanneer, wat voor en door wie er edits zijn gemaakt op wiki. Ene Vkoblenko heeft een aantal grote edits gemaakt in December 2019
PS: Ook op de Russische en Engelse wikipage heeft VKoblenko edits gemaakt. Detective in the making hier
Eigenlijk moet je nu wel een detective titel hier hebben op FF.
Vind het juist heel grappig dat de schrijfster haar mening in dit stuk overal duidelijk laat blijken.
Zoals hier:
“Ah. Van welke ‘mannelijke taken’ kunnen wij, Hollandse vrouwen, voortaan beter afzien?”
hahahah wat fantastisch! Verwachtte al dat het niet haar latijn leraar was die de eindcijfers erop geknald had
Hahahhahah!!! AMAI !!!
Kunnen we dit pleeeeease trending krijgen op Twitter
En bonuspunten als ze ook nog haar score publiceert van de Entreetoets.
Of tot welke trap ze kwam bij de piepjestest.
Ben vooral benieuwd naar haar aardrijkskunde cijfer, aangezien ze denkt dat indische mensen uit india komen
edit: of geschiedenis
Amai! Kan iemand toevoegen dat ze nooit autorijd omdat haar vriend vind dat vrouwen niet kunnen autorijden?
Als bron dan de link naar dat interview
Hahah ik ga helemaal stuk, geen wonder dat ze maar 1 aflevering in de Slimste Mens zat als ze al deze wijzigingen onder haar eigen naam doorvoert ze had toch echt mega makkelijk een anonieme naam kunnen kiezen haha
Iemand heeft ook de nick Vkoblenko kunnen kiezen.
Ohja…
Wat zegt ze precies dan? Ik dacht dat ze zei weleens (met mate) iets te gebruiken
Wel ff een account aanmaken met een vergelijkbare naam
Vict0riak0blenk0
Of
Evgenylevchenko
Ja en dat ze bij de 1e aflevering van de slimste mens er meteen uitvloog ondanks haar studies
Of gewoon haar wikipagina verwijderen ‘per ongeluk’. Ze is deze heisa niet eens waard man, ze maakt zichzelf zo belachelijk.
Dit is net een beetje als de Dotan-gate maar dan anders
en dat ze tegen iemand met aziatische roots zei dat ze zelf waarschijnlijk veel meer wist over azië door al haar reizen