Wij van WC Eend
Misschien is het Royce (die het er weer afhaalt)
En Victoria haar eigen nutteloze toevoegingen mochten dus wel blijven staan?
Edit: oh nee dat over die cijfers staat er niet (meer)?
Dit bleef wel staan, de sarcastische ‘helaas’ is er wel afgehaald door de moderator:
Edit: even de andere bewerkingen checken
Haha dit is ook zo goed. Echt leuk, wie dit ook heeft toegevoegd
Ik ben hier echt aan ‘t gieren van die wijzigingen
Oh god is ons Royke zo ineens weer lid van het forum. Moet hij dit hele topic weer gaan uitzoekenn😂
Lieve mensen het heeft geen zin om nieuwe aanpassingen te doen. De moderator verwijdert het meteen weer (nee ik ben het niet) en persoonlijk vind ik het ook een beetje overdreven om zo iemands wikipagina met dit soort dingen te veranderen steeds. Maar misschien is dat een impopulaire mening
FF heeft geen Wikipedia-pagina toch? Misschien maar beter ook.
Was jij het?
Vind het ergens wel grappig dat de moderator als opmerking bij het ongedaan maken heeft gezet: “En waar zullen we verder nog eens over uitweiden?”.
Sws. Incognito →
Oh god please no haha, komen we bekaaid vanaf ben ik bang.
Ik vind het ook nogal flauw eigenlijk. Beetje pestgedrag.
Laat haar lekker pochen met haar bullshit als ze dat zo leuk vindt.
Ik weet nog wel een interessant verhaal.
Ik vind het ook een lastig verhaal. Vooral omdat haar team en vrienden aangeven niet volledig achter haar keuze om met mate te gebruiken staan. Als ze zouden merk dat dat echt goed bij haar past, zouden ze denk ik niet die twijfel voelen. Maar hoop van harte dat ze het bij het rechte eind heeft en dat dit werkt voor haar. Ze heeft al genoeg ellende moeten doorstaan.
Iemand geeft aan dat diegene zich ergert aan iemand > veel mensen zijn het ermee eens en vertellen anecdotes om dit te bevestigen > de grote meerderheid die twijfelde over de irritante persoon raken meer overtuigd dat diegene inderdaad irritant is > iemand bedenkt om iets te exposen over de persoon > men vindt het grappig, diegene die het niet grappig vindt houdt zich even stil > iemand geeft aan dat het flauw is > de groep die het inderdaad flauw vindt gaat dit ook massaal aangeven > diegene die voor de grap de irritante persoon wilde exposen krijgt een herhaling aan berichten dat het flauw is > diegene biedt haar excuses aan > de moderator komt erbij en vaak wordt het verwijderd > mensen reageren dat ze het forum openden en veel berichten zagen en hadden gehoopt op een betty gate 2 > mensen vragen of iemand een samenvatting kan geven > we gaan ons tot slot weer ergeren aan Andre Hazes
Dit kan ik echt niet volgen