FF Boulevard #5

Oh gadver, hoe kun je als moeder zo over de rug van je dochter gaan. Echt te walgelijk en triest voor woorden dit.

3 likes

Ik denk omdat het leeftijdsverschil tussen Elvis en Priscilla ook vrij groot was. Hij was haar al aan het groomen toen ze 14 jaar oud was:

Ik zie trouwens nergens een foto van André met de tekst soulmate of is deze alweee verwijderd?

Hoe oud was hij toen dan, toen ze elkaar ontmoetten?

Toen zij 12 was was hij 31.

5 likes

hooooojeetje.

9 likes
47 likes

Euhhh dan zou ik hem meteen de deur wijzen

10 likes

Goed argument ook wel :ok_hand:t2:
“Ze is erg rijp voor een meisje van 14” :face_vomiting:

9 likes

Ja wtf :fearful:

Ik mis op dit soort momenten echt een :nauseated_face: om mee te liken

Gadverdamme zeg, echt niet normaal dat dat door iedereen maar is goedgekeurd

23 likes

Ten eerste, helemaal mee eens dat het echt afschuwelijk is, zo over de rug van anderen. Vooral omdat Roxanne dus ook zegt het aangegeven te hebben. Waarom dan toch doen?

Toch even een tegengeluid (wat het misschien nog wel erger maakt) niet al die activiteiten die jij noemt zijn vanuit Rachel gegaan. Volgens mij de film of de musical juist is door een oude vriend/manager ofzo gemaakt. Dat verhaal is ook heel anders, veel meer André ophemelen enzo en weinig over de slechte periodes. Conclusie; niet alleen Rachel wil nog geld aan hem verdienen, ook andere partijen zijn hier nog steeds actief mee bezig.

Zij moet volgens mij wel goedkeuring geven

1 like

Maar dat was volgens mij toen ook juist het punt. Bij de musical of de film (of iets anders) had ze dat juist niet gedaan. Wat het extra treurig maakt dat ze nu de wens van Roxanne niet respecteert.

1 like

Ik geloof idd dat zij niet de enige is maar ik lees ook dat zij ‘manager en beheerder’ van zijn nalatenschap is dus ze zal wel overal toestemming voor moeten geven lijkt me. En ik krijg de indruk dat Rachel hem zelf juist altijd ophemelt maar wellicht heb ik dat verkeerd hoor. Ik mag haar ook gewoon niet :grimacing:

3 likes

Ik vind het vooral genant/zorgelijk/raar dat Rachel steeds naar buiten treedt met alle details van haar familieruzies. Dan wordt er niet gesproken met Andre Jr, dan niet met Roxanne
houdt dat toch lekker prive?

8 likes

Ik dacht ook altijd dat hun huwelijk bijna gestrand was, als ze waren gescheiden dan had ze dit allemaal niet kunnen doen

1 like

Oh ik bedoelde het ook juist andersom inderdaad haha.

Hij was 24. Niet 31.

1 like

Maar hun leeftijdsverschil is 19 jaar.

Niet waar. Het was 10 jaar. Als hij 31 was geweest had hij geen dienstplicht meer gehad.