FF Boulevard #5

Van die hele familie vind ik alleen Roxeanne leuk, ze lijkt me zo grounded. Hoe ze omgaat met alle problemen met haar familie en toch altijd netjes overkomen.

10 likes

Ooooh op die fiets. Zat nog met Andre en z’n Elvis foto’s in mijn hoofd. My bad😅

3 likes

Andre Hazes senior zit sinds gister ook op de socials. Drie keer raden wie die beheert

Rachel zelf zegt over de pagina: ‘Hoe mooi is het voor de fans dat AndrĂ© nu ook zijn eigen Instagram en Facebook-account heeft? Wij zullen veel met jullie delen, zodat jullie van vele mooie momenten kunnen meegenieten.’

7 likes

Ik ben wel enorm benieuwd welke spon-deals Andre aan zal gaan.
:beer:

28 likes

Dit is echt zo idioot.

3 likes

Wakuli koffie! Gebruik mijn actiecode Andre50 voor 50% op je eerste bestelling!

6 likes

Hello Rotten
Uitmelk

1 like

het verschil tussen 2004 en 2021 is even groot als het verschil tussen mijn geboortejaar en 2004
dat vind ik ook echt shockerend.

10 likes

Ik wilde heel geschokt reageren, want oud. Maar ben van 't zelfde geboortejaar heb ik berekend :joy::sob:

4 likes

Ja dat zijn echt van die realisaties waar je niet bij stil staat. Net zoals, dat bedacht ik me laatst, dat ik nog maar begin 30 ben, maar wel in 5 decennia leef tot nu toe.
jaren 80,90,00,10,20.
Dat is toch raar???

15 likes

Heel raar ja. Klinkt alsof we een sara in de tuin moeten zetten :joy:

6 likes

Hoe lang zou Rachel die man nog kunnen uitmelken joh, mijn hemel.

12 likes

Jlo en arod zijn uit elkaar.

2 likes

Misschien een wedstrijd aangaan.

wie gaat langer door?

• Rachel met het uitmelken van Hazes
  • Soldaat van Oranje
  • Queen Elizabeth

0 stemmers

9 likes

Soldaat van Oranje kan de cast tot in de oneindigheid vervangen. De andere twee gaan gewoon dood. Al is de Queen wel gevaccineerd met nanobots dus is wel een twijfelgeval

19 likes

Uhm, de queen zit aan de adrenochrome dus die gaat echt niet dood /s

5 likes

Helen McCrory is overleden :frowning:

6 likes

Nee ik ook niet, weet eigenlijk ook niet of het bekend was gemaakt. Ga haar missen in Peaky Blinders.

1 like

Las ergens net dat wel al langer bekend was dat ze kanker had

1 like

Ik schrok hier ook zo van, haar rol als Polly was zo goed :disappointed_relieved:en ik wist ook niet dat ze met die van Homeland getrouwd was trouwens.

7 likes