FF Boulevard #5

Lees het ook net via Peaky Blinders, wat een verdrietig nieuws! Ook niet geweten dat ze ziek was. En ook nooit geweten in hoeveel bekende films en series ze heeft gespeeld trouwens!

Neeee wat zielig. Ik wist ook niet dat ze ziek was :cry:.

Kan hier ook alleen maar aandenken als ik iets hoor of lees over de Soldaat van Oranje. Echt verschrikkelijk wat die acteurs moeten doorstaan.

3 likes

ja ik schrok net best wel toen ik het las, wat een sterke vrouw

De enige die in een loophole zitten zijn de acteurs van Soldaat van Oranje

17 likes

Deze kende ik nog niet :laughing::laughing: Arme Alex!!

2 likes

Ohh ja, ik was een trouwe kijker van 90210! Wat heftig:(

2 likes

Walgelijk! En dat ze dit ook gewoon verteld.
Hoe naar voor die oudste zoon…

7 likes

Ik vond het ook zo bizar dat blijkbaar hun eerste ontmoeting dat ze 12 was op tape is vastgelegd? Sorry, maar ze was daar écht gewoon nog een kind. Walgelijk eigenlijk.

9 likes

Omg ik zou hier van alles over willen zeggen maar weet niet eens wat. Wtf

8 likes

Ik denk dat de gemiddelde Hazes-fan ook niet zo ‘woke’ is. Maar dat is een generalisatie en een aanname.

12 likes

En dan had je ook nog de ouders van Rachel, die maar al te graag wilde dat hun dochter met Andre zou gaan. Zij hebben daar ook een grote rol ingespeeld.

4 likes

Ik heb sowieso nooit gesnapt wat er nou zo geweldig aan die man, zowel zijn muziek als de persoon. Ik weet ook niet of deze docu dat echt beter maakt haha

22 likes

Voor mij gevoel doet ze het daar echt niet om.
Ze lijkt er eerder trots op en alles voor de aandacht.

Ik word zo moe van dat mens. Snap niet waarom ze ook steeds een podium krijgt.

23 likes

ik ben nu de aflevering ook aan het kijken, ik heb de eerste niet gezien. Maar het gaat ook zo raar heen en weer de hele tijd. Rachel verteld dat ze op haar 15e seks met hem heeft gehad terwijl ze op zijn kind paste en hij nog getrouwd was, het was haar overkomen. Vervolgens komt Simone Kleinsma die hem als persoon ophemelt want hij was zo grappig en gevat. Dan komt weer de oude chauffeur die verteld dat hij zeker aan het einde van hun samenwerking egoïstisch was en goed verslaafd. Vervolgens gaat iedereen zijn muziek weer ophemelen.
En zo gaat het tot nu toe de hele tijd heen en weer

6 likes

haar wiki:
Algemene informatie
Geboren Rotterdam, 3 maart 1970
Nationaliteit Vlag van Nederland\ 20x13 Nederlands
Bekend van huwelijk met André Hazes
mehehehe

10 likes

Hoe kan het dat pedo’s zo massaal worden afgekeurd, maar als het om André Hazes gaat kijkt niemand ervan op dat hij op zijn 34ste seks had met een meisje van 15? Hazes-fans zijn toch niet per se de mensen die het opnemen voor pedofielen. Het was ook echt al lang algemeen bekend dat zij elkaar al sinds haar 12e kennen. Vinden mensen het niet erg omdat ze daarna zijn getrouwd ofzo?

13 likes

Ja joh 34 met 15 is toch niet voor niks nota bene illegaal? Vind dat ook echt wel even wat anders dan 15 met 17 tienerverkering.

5 likes

Andere tijden hè!!! Dat kon toen nog gewoon!!!

3 likes

Hebben ze als Thumbnail nou het wassen beeld van Hazes gekozen? Wat zie ik hier eigenlijk?

5 likes