Zag het ook inderdaad maar als het echt is moeten ze inderdaad de taal van hun medewerkers ook eens onder de loep nemen hahah
Wel sneu idd voor de kinderen en waarom moet dit ook allemaal zo openbaar via social media
Zag het ook inderdaad maar als het echt is moeten ze inderdaad de taal van hun medewerkers ook eens onder de loep nemen hahah
Wel sneu idd voor de kinderen en waarom moet dit ook allemaal zo openbaar via social media
Michaels vriendin zegt ook dat het nep is.
Maar dan nog verlagen ze zich allemaal zo erg!
Want nu gaat Michael straks weer wat online zetten. Echt ongelofelijk. Maar ik snap wel dat als Samantha fit continu verzint je er echt gek van word.
Al zijn ze allemaal wel bijzonder en maken ze best wat verkeerde keuzes.
Maar vind het ook weer te formeel geschreven voor samantha zelf 
Ja het zou een proces verbaal moeten zijn. Ergens aan het begin staat dat het is opgetekend door een verbalisant. Ik vind het argument āer worden spelfouten gemaakt dus het is niet echtā niet echt valide. Heb wel vaker pvās gezien die wel echt waren en waar ook fouten in stonden. Maar ik ben ook niet overtuigd dat dit wel echt is.
Het is wel weer bizar allemaal
Er zijn heel veel mensen die besproken worden die mentaal wellicht niet in orde zijn en om iemand exclusief niet te bespreken is ook raar en wat geforceerd/pretentieus.
Rekening houden met haar mentale toestand is wel belangrijk, maar we hoeven niet alles op haar issues(waarvan we niet eens weten wat deze precies zijn) te gooien want ze kiest er zelf ook nog voor om publiekelijk actief te zijn.
Ik vind het ook een beetje kleinerend ofzo? Dat wij even beslissen dat Samantha mentaal niet genoeg in orde is om te bespreken, terwijl zij er zelf duidelijk voor kiest dat wel de wereld in de gooien.
Juist!
Ja klopt, het is meer dan alleen spelfouten. Ik bedoelde het ook niet tegen jou, maar die naomi zei in een instastory dat het fake is omdat er spelfouten in staan. En dat vind ik niet perse een goed argument (van haar dus)
Maar als het echt zou zijn, dan zou ze toch problemen kunnen krijgen door dit (openbaar) te delen? Hoe zit dat met privacy?
(sh) is volgens mij een afkorting voor āstem herkendā, de FIOD heeft een dependance op Schiphol waar ze onderzoek doen samen met de Douane, zij deden toch ook van die handel in illegale/neppe merkkleding?
Ja daar zijn ze toen ook voor aangehouden. Ik denk eigenlijk niet dat het nep is. Wel tragisch dat die kinderen dan dus nergens een veilige plek hebben?
Je bent je ervan bewust dat je in een roddeltopic bent?
Denk dat je er net zo goed aan mee doet door te impliceren dat zij een psychische aandoening zou hebben waardoor wij niet over haar mogen praten.
Maar stel het is echt hoe is zij daar ooit aan gekomen.
Ik vraag mij af waarom FIOD (?) dit soort gesprekken rapporteert die gaan over het gedrag van een kind? Wat heeft dat met frauderen/de belasting te maken? Of zat er gewoon een tap op haar telefoon en is alles uitgeschreven?
Ik vind het ook een beetje een gekke rapportage maar bovendien heel sneu voor het kind dat dit naar buiten wordt gebracht. Een kind vertoont dit gedrag natuurlijk ook niet zomaar (als het al waar is) en heeft gewoon een veilige plek nodig. Sneu
Maar hoe weten we of dat bij andere niet ook speelt? We mogen toch ook roddelen over DrƩ Hazes, misschien heeft die wel een enorm trauma overgehouden aan zijn jeugd en doet hij daarom de dingen die hij doet?
Kan me zeker wel voorstellen dat hij een trauma oploopt na die uitzending van gisteravond
Denk dat het bij S heel overduidelijk is, maar slippery slope hoor want ik post ook weleens hier maar bij haar vind ik het zo triest. Ook Fawry die er veel aandacht aan geeft (en ik die niet weg klik)
Ik kan de insta van de vriendin van Michael helemaal niet vinden? Verwijderd inmiddels of kijk ik verkeerd�
Wel intens intens intens verdrietig op alle vlakken voor hun zoontje. Of het nou waar is of niet. Een kind verdient het niet om op te groeien gemissen van deze shit en ik hoop intens dat er een veilige omgeving is waar hij terecht kan. Echt mijn buik doet er zeer van.
Ik kan m nog wel vinden
Zou ik dan geblokkeerd zijn? Bij mij zegt hij āgebruiker niet gevondenā. Wel heel gek want ik ākenā haar niet eens echt, heb miss 1x ooit een story bekekenā¦