Ja of 21 en 16 zoals Gio en Jada
Ja een foto van Rachel bij het beeld van AndrĂ© idd. Vond het ook al verrassend, die foto. Ze hebben toch ook wel andere fotoâs waar ze echt samen op staan neem ik aan?
Ik ben het eigenlijk met je eens, vermoeiend mens maar nu ik wat meer van dâr weet vind ik het ook wel weer lastig om zo hard te zijn. Haar ouders en zij waren fan van Hazes, zij ontmoette hem toen ze twaalf was en had seks met hem op haar vijftiende terwijl ze op zijn zoon pastte. Ergens daarna kregen ze een relatie, trouwden, kinderen en vervolgens werd zij jong weduwe. Als je ergens tussen je twaalfde en vijftiende al in zoân verstoorde relatie verwikkeld raakt ontwikkel je ook niet helemaal gezond denk ik, die man was al zo een grote invloed terwijl zij nog zo jong (en kwetsbaar) was.
Vlg mij is het nooit zo duidelijk naar buiten gebracht? Zij liet ook een beetje ih midden tot nu hoe het was ontstaan. Vlg mij ook altijd benadrukken dat ze âecht meerderjarigâ was toen ze trouwden etc
Ik vind dat ze de muziek van André Hazes nu ook wel mogen cancellen, net zoals ze bij Bilal Wahib deden.
Nee maar, Andre Hazes is Hollands Glorie, duh. Begrijp dat toch.
Knakworsten vreten en bier zuipen tot je er bij neervalt, dat is legendarisch.
Heb ff gegoogled en daar komt het in dit stuk inderdaad wel op neer lol
Ja dit klopt echt precies. Het bijzondere is dat een vrouw, ik noem een Bonnie St. Clair juist alleen maar t mikpunt is geweest (en nog steeds) van grappen om haar drankgebruik. Dat is maar een âraar mislukt wijfâ, maar Andre is erdoor verheerlijkt. âZoân emotionele man, achâŠwat triestâ. Ja tuurlijk is het triest, maar waarom hij wel, en zij niet?
Omdat het een man is.
Ja dat gaat er weer lekker aan toe. Arme kinderen
Zag het ook inderdaad maar als het echt is moeten ze inderdaad de taal van hun medewerkers ook eens onder de loep nemen hahah
Wel sneu idd voor de kinderen en waarom moet dit ook allemaal zo openbaar via social media
Michaels vriendin zegt ook dat het nep is.
Maar dan nog verlagen ze zich allemaal zo erg!
Want nu gaat Michael straks weer wat online zetten. Echt ongelofelijk. Maar ik snap wel dat als Samantha fit continu verzint je er echt gek van word.
Al zijn ze allemaal wel bijzonder en maken ze best wat verkeerde keuzes.
Maar vind het ook weer te formeel geschreven voor samantha zelf
Ja het zou een proces verbaal moeten zijn. Ergens aan het begin staat dat het is opgetekend door een verbalisant. Ik vind het argument âer worden spelfouten gemaakt dus het is niet echtâ niet echt valide. Heb wel vaker pvâs gezien die wel echt waren en waar ook fouten in stonden. Maar ik ben ook niet overtuigd dat dit wel echt is.
Het is wel weer bizar allemaal
Er zijn heel veel mensen die besproken worden die mentaal wellicht niet in orde zijn en om iemand exclusief niet te bespreken is ook raar en wat geforceerd/pretentieus.
Rekening houden met haar mentale toestand is wel belangrijk, maar we hoeven niet alles op haar issues(waarvan we niet eens weten wat deze precies zijn) te gooien want ze kiest er zelf ook nog voor om publiekelijk actief te zijn.
Ik vind het ook een beetje kleinerend ofzo? Dat wij even beslissen dat Samantha mentaal niet genoeg in orde is om te bespreken, terwijl zij er zelf duidelijk voor kiest dat wel de wereld in de gooien.
Juist!
Ja klopt, het is meer dan alleen spelfouten. Ik bedoelde het ook niet tegen jou, maar die naomi zei in een instastory dat het fake is omdat er spelfouten in staan. En dat vind ik niet perse een goed argument (van haar dus)
Maar als het echt zou zijn, dan zou ze toch problemen kunnen krijgen door dit (openbaar) te delen? Hoe zit dat met privacy?