FF Boulevard #5

Ugh ja, ik vind die denigrerende gedachte dat iemand met mentale problemen meteen niks meer zelf kan bepalen en beslissen, en dan als een zielig zwak vogeltje beschermd en behandeld moet worden door andere nog veel erger.

7 likes

Zie net op insta dat Andre en Sarah naar Ibiza gaan.

In deze tijd. Foto in het vliegtuig ziet er ook vol uit met mondkapjes onder de neus.

Of heb ik een testvakantie gemist.

5 likes

Ik zag het ook. Vond het sowieso ook een heel vol vliegtuig?

4 likes

Nee hoor, er gaat geen testvakantie naar Ibiza :stuck_out_tongue:

Blijkbaar vinden ze dat de adviezen niet voor hun gelden, of vinden hun reis zeer noodzakelijk

7 likes

Dat wordt gezegd omdat het type fouten zou bevatten en dat de FIOD dat niet zomaar ff zo doormailt

1 like

Typefouten zegt echt niks. Tegenwoordig zie ik zoveel spelfouten in officiële stukken, in rapportages, juridische stukken, officiële brieven van artsen etc. Zegt echt - helaas- helemaal niks.

22 likes

Die stories zijn er ook alweer vanaf of niet :joy:
Vast veel negatieve reacties gekregen.

3 likes

Ik zag het bij fawry.

Wat ik ook nog eens hartstikke triest aan dit hele gebeuren vind is dat de kinderen zelf ook op insta zitten. En dan worden er (wel of geen echte) dingen over haar zoon gedeeld die naast super shocking ook gewoon zo prive zijn. Grote kans dat zijn vriendjes en vriendinnetjes dit ook gewoon lezen.

Wat een ellende dit. Of het nu een echt rapport is of niet, die kids zijn zo de dupe van deze hele situatie door het zo publiekelijk uit te vechten… :pensive:

5 likes

Oooh ik dacht op hun eigen insta!

Geen idee, denk het wel want Andre was erin getagd.

Sowieso vind ik die jongen veel te jong om op insta te zitten.

1 like

andre hazes jr.?

10 likes

Voor zover ik weet is André Hazes jr. niet de zoon van Barbie

14 likes

Plottwist

34 likes

Hebben we bewijs dat hij nìet de zoon van Barbie is?:thinking: Just saying#connectingthedots…

8 likes

Voor zo ver ik weet worden beide insta accounts van de kinderen beheerd/bijgehouden door Michael/Naomi. Dus niet door de kids zelf als het goed is! Mag toch hopen dat ze daar ook ff wachten

1 like

Ik vind Miljuschka heel leuk, Bibi weet ik niet zo. Miljuska vraagt naar oh oh Cherso (en Barbie) en daar reageert Bibi wel echt heel respectvol op.

2 likes

Nee dat snap ik maar denk dat men op de gekke opmaak, zo in 1 lap tekst… zonder aanhef etc doelt
Vind het zelf wel gek als de FIOD deze hoorverslagen zo door mailt

1 like

Zonde…

16 likes