(sh) is volgens mij een afkorting voor ‘stem herkend’, de FIOD heeft een dependance op Schiphol waar ze onderzoek doen samen met de Douane, zij deden toch ook van die handel in illegale/neppe merkkleding?
Ja daar zijn ze toen ook voor aangehouden. Ik denk eigenlijk niet dat het nep is. Wel tragisch dat die kinderen dan dus nergens een veilige plek hebben?
Je bent je ervan bewust dat je in een roddeltopic bent?
Denk dat je er net zo goed aan mee doet door te impliceren dat zij een psychische aandoening zou hebben waardoor wij niet over haar mogen praten.
Maar stel het is echt hoe is zij daar ooit aan gekomen.
Ik vraag mij af waarom FIOD (?) dit soort gesprekken rapporteert die gaan over het gedrag van een kind? Wat heeft dat met frauderen/de belasting te maken? Of zat er gewoon een tap op haar telefoon en is alles uitgeschreven?
Ik vind het ook een beetje een gekke rapportage maar bovendien heel sneu voor het kind dat dit naar buiten wordt gebracht. Een kind vertoont dit gedrag natuurlijk ook niet zomaar (als het al waar is) en heeft gewoon een veilige plek nodig. Sneu
Maar hoe weten we of dat bij andere niet ook speelt? We mogen toch ook roddelen over Dré Hazes, misschien heeft die wel een enorm trauma overgehouden aan zijn jeugd en doet hij daarom de dingen die hij doet?
Kan me zeker wel voorstellen dat hij een trauma oploopt na die uitzending van gisteravond
Denk dat het bij S heel overduidelijk is, maar slippery slope hoor want ik post ook weleens hier maar bij haar vind ik het zo triest. Ook Fawry die er veel aandacht aan geeft (en ik die niet weg klik)
Ik kan de insta van de vriendin van Michael helemaal niet vinden? Verwijderd inmiddels of kijk ik verkeerd…?
Wel intens intens intens verdrietig op alle vlakken voor hun zoontje. Of het nou waar is of niet. Een kind verdient het niet om op te groeien gemissen van deze shit en ik hoop intens dat er een veilige omgeving is waar hij terecht kan. Echt mijn buik doet er zeer van.
Ik kan m nog wel vinden
Zou ik dan geblokkeerd zijn? Bij mij zegt hij ‘gebruiker niet gevonden’. Wel heel gek want ik ‘ken’ haar niet eens echt, heb miss 1x ooit een story bekeken…
Ugh ja, ik vind die denigrerende gedachte dat iemand met mentale problemen meteen niks meer zelf kan bepalen en beslissen, en dan als een zielig zwak vogeltje beschermd en behandeld moet worden door andere nog veel erger.
Zie net op insta dat Andre en Sarah naar Ibiza gaan.
In deze tijd. Foto in het vliegtuig ziet er ook vol uit met mondkapjes onder de neus.
Of heb ik een testvakantie gemist.
Ik zag het ook. Vond het sowieso ook een heel vol vliegtuig?
Nee hoor, er gaat geen testvakantie naar Ibiza
Blijkbaar vinden ze dat de adviezen niet voor hun gelden, of vinden hun reis zeer noodzakelijk
Dat wordt gezegd omdat het type fouten zou bevatten en dat de FIOD dat niet zomaar ff zo doormailt
Typefouten zegt echt niks. Tegenwoordig zie ik zoveel spelfouten in officiële stukken, in rapportages, juridische stukken, officiële brieven van artsen etc. Zegt echt - helaas- helemaal niks.
Die stories zijn er ook alweer vanaf of niet
Vast veel negatieve reacties gekregen.
Ik zag het bij fawry.
Wat ik ook nog eens hartstikke triest aan dit hele gebeuren vind is dat de kinderen zelf ook op insta zitten. En dan worden er (wel of geen echte) dingen over haar zoon gedeeld die naast super shocking ook gewoon zo prive zijn. Grote kans dat zijn vriendjes en vriendinnetjes dit ook gewoon lezen.
Wat een ellende dit. Of het nu een echt rapport is of niet, die kids zijn zo de dupe van deze hele situatie door het zo publiekelijk uit te vechten…