Echt hè? Zoals voorspeld. En ik durf te wedden, het gaat er straks met boter en suiker (of hij zeg je dat) in en alles is vergeten en vergeven.
Het gaat er vooral om dat je je negatieve mening hebt over de vrouw, wat zij verkeerd doet, wat zij anders moet doen van jou. En niet over de man, die hier het probleem (even aanname dat dat zo is) veroorzaakt.
Als je kijkt naar dader-slachtoffer zou een mening zoals deze logischer zijn:
- slachtoffer: erg voor haar dat ze dit meemaakt
- dader: wat kut van hem dat hij dit haar aandoet. Hij moet dit niet doen
Maar jouw mening is:
- dader: geen uiting van mening (in eerste instantie)
- slachtoffer: ze moet het anders doen dan ze nu doet
Dit valt binnen het patroon van victim blaming, misogynie, boys will be boys en staat los van jouw persoonlijke ervaring met iemand die vreemdging.
Zoete koek
Nogmaals Tristan zit hier helemaal fout. Dat is obvious. Nu nogmaals herhaling: Tristan is de boosdoener. Maar nog steeds denk ik dat bij een man blijven die drie keer vreemdgaat fout is en iets zegt over het respect voor jezelf. Je hebt niet in de hand of je man vreemdgaat, maar wel of je bij hem blijft.
Wat trouwens een bekend coping mechanisme is namelijk, ze heeft het aan zichzelf te danken en als ik het niet zo doe behoed ik mijzelf voor pijn/ellende.
Ja goed punt, alsof het jou dan niet kan overkomen want jij zou het anders doen dan het slachtoffer.
Ik had dat heel sterk met Anne Faber, dat ik meteen dacht: wie gaat er nou als vrouw alleen in het donker door het bos fietsen? Zou ik nooit doen!
Echt zo kut van mezelf.
Ja herkenbaar hoor. Dit is iets waar we echt, zeker als vrouw, zo van doordrongen zijn. En dat is echt toxic en kut.
En zij fietste niet eens in het donker (maar door de stromende regen).
Dat Bilal dat wil snap ik nog (waarom zou je niet je eigen hachje willen redden? maar dat videoland/rtl hierin vind ik echt helemaal om te kotsen
Dat vind ik nogal meevallen. Op het moment dat er onnodig hard geoordeeld wordt wordt daar meestal ook wel iets van gezegd. En er zijn een hoop situaties waarbij hard geoordeeld wordt maar dat ook terecht is en dit ook zou gebeuren/terecht zou zijn als diegene niet beroemd was.
Moet je nagaan! Heb ik er gewoon bij verzonnen
Maar ik heb het vermoeden dat dit goed gaat scoren, juist omdat hij zo een walgbak in opspraak is. Dus misschien juist heel slim van hem
Ik ook hoor, maar ik denk dat er al een steek los moet zitten om uberhaupt te doen wat hij deed waardoor hij zo in opspraak kwam, dus dit past dan wel weer in dat rijtje van gekke dingen haha
Als de documentaire zich zou richten op online pesten/online seksueel geweld zou ik er nog wat voor te zeggen vinden eigenlijk. Zou natuurlijk nooit goedpraten wat hij gedaan heeft maar dan is er in ieder geval nog iets ‘positiefs’ uit te halen.
Maar als het echt een kijk-mij-beroemd-en-zielig-zijn-docu wordt dan is het inderdaad echt walgelijk.
Dat eerste wordt natuurlijk gewoon de dekmantel van dat tweede.
Hij wordt gecanceld bij Beau wat dus een programma van Rtl is maar Videoland wil wel een hele documentaire aan dat joch wijden.
Hij is bij beau niet gecancelt. Hij heeft zelf afgezegd omdat de familie van dat jongetje het niet wou hebben en dat respecteerde bilal.
Ohhh dat wist ik niet!
Ah ik vind het zo rot voor Khloe, wat een naaistreek. Vooral omdat ze de vorige keer zo mooi liet weten zich zoveel sterker te voelen en wist dat ze veel meer waard was en uit respect voor haarzelf en kind echt verder zou gaan, en dan toch weer zoiets
Hij schijnt ook tegen die chick te hebben gezegd dat Khloe niet zn type was. Nou dat heeft ze waarschijnlijk wel te horen gekregen. Echt top om te horen van de vader van je kind en waar je een tweede kind mee wil. Echt die vent wat een asshole. Las ook comments dat ze het verdiende en ze beter kon weten etc.