FF Boulevard #5

Tristan ging toch ook vreemd met Khloe toen zijn ex zwanger was van hem?

Ik keur vreemd gaan echt niet goed maar het is bij deze vent wel echt een duidelijk patroon, snap dus wel goed dat hier gezegd wordt dat je op een gegeven moment wel erg naïef bent om te denken dat het nu een heilig boontje is geworden.

8 likes

Klopt, en Larsa was ook met hem ah daten (niet heel serieus vlg mij) toen hij Khloe leerde kennen

2 likes

Naja misschien denkt ze dat wel niet :woman_shrugging:

8 likes

Nou ik heb die afleveringen van keeping up gekeken en daar zegt khloe letterlijk zelf dat ze niet meer met Tristan samen wil zijn omdat hij is vreemdgegaan en omdat ze dat niet pikt. (Voor zover het niet gescript is natuurlijk en voor zover ze niet van mening is veranderd).
Maar ze was daar in ieder geval heel duidelijk over.

1 like

Je snapt toch wel dat zij dit dus ook een andere vrouw heeft aangedaan?

3 likes

Ik vind eigenlijk dat dit soort mannen gewoon op den duur van de markt moeten worden gehaald. Wegens onevenredige hinder op derden doe jij niet meer mee.

62 likes

Dan kunnen we alle mannen wel van de aardkloot verbannen :stuck_out_tongue:

9 likes

Eh nee, dat heeft HIJ gedaan, zij had geen relatie met die vrouw.

27 likes

Als jij weet dat hij een vriendin heeft dan ben je net zo goed schuldig. Nota bene een zwangere vriendin.

4 likes

Ik vind dit gewoon een gevalletje van karma, ze is zelf met hem gegaan toen hij een relatie had. Nou tenzij ze niet wist dat hij die vriendin had dan kan ze er niets aan doen. Maar als ze het wel wist dan ben je net zo slecht bezig en als dan vervolgens hetzelfde bij jou gebeurt sorry dan heb ik daar totaal geen medelijden voor.

2 likes

Ho, ik zeg nergens dat hij niet ook schuldig is hè? Ik zeg letterlijk dat ze beide schuld eraan hebben.
Ja in dit recente geval van hem is alleen hij schuldig en niet Khloe, maar dat betekent niet dat ik het zielig vind voor haar o.i.d en dat is puur omdat ze met hem een relatie is begonnen toen hij nog een vriendin had en dat was bij haar gewoon bekend. Tenminste dat maak ik op uit de verhalen die ik lees.

Dit is gewoon hoe ik erover denk en ik licht ook toe waarom, ik ga mijn mening verder niet blijven verdedigen want dan blijf ik maar hetzelfde herhalen. Agree to disagree, mag het?

5 likes

Haha dit doet me denken aan een fragment waarin een vrouw vertelt dat ze haar man kwijt is geraakt na een ongeluk. Als ze wordt gevraagd dat toe te lichten zegt ze met droge ogen (op zijn Engels dus losjes vertaalt zoals ik het me herinner) dat hij ‘een glijpartij heeft gehad waarbij hij is gestruikeld en met zijn lul in een andere vrouw terecht is gekomen’.

50 likes

157365152637ca0631f5ad3aa1704363

66 likes

Dit was toch ook zo’n reclame op mtv altijd. Sex is not an accident. En dan zie je een vrouw van de fiets vallen en op de piemel van een man die onder een boom zit vallen ofzo

4 likes

Ik vraag me wel af of dat echt zo was, vond het ook wel typisch iets voor beide families om
zo te organiseren. Kwam Khloe’s imago wel heel goed uit dat ze er niks vanaf wist :sweat_smile:

Kim K noemde het ook karma en dat ze geen slachtoffer is van de situatie, wel tijdens een ruzie maar toch, denk dat je met veel geld gewoon een mooie verhaallijn koopt haha

4 likes

Dat is deze toch? :roflmao:

45 likes

Hahah oh ja dat ze zegt ‘he was in a terrible accident’ … ‘he fell into another woman’s vagina! 1!1!’

3 likes

image

Deze hahahaha

37 likes

Ze zijn er ook in bewegend beeld.

24 likes

Jaaa volgens mij zei iemand dat die mee deed met Married at first sight Australië ofzo in haar introfilmpje hahaha

Oh hij stond er al hahah geniaal

1 like