daarom
Echt helemaal niet. Voor een aanhouding buiten heterdaad moet een officier van justitie toestemming hebben gegeven.
Voor iemand met zo’n stevige mening ben je bijzonder slecht ingelezen.
Ik heb het niet op de voet in detail gevolgd, maar plaatste zij niet veel berichten hierover ook zelf online? Snap dat het - naast fysieke confrontatie (in real life) - wel extra negatief overkomt als je dat ook online voortzet
En eens met wat je schrijft mbt verrot gedrag binnen de politie. Hele ernstige incidenten en cultuur, hoop dat daar snel iets aan wordt gedaan (van binnenuit) en rotte appels eruit worden gegooid. Dat staat op zich wel los van iemand die zich heel vervelend gedraagt naar haar buren, hierop wordt aangesproken en dat vervolgens ook niet serieus neemt?
Michaela heeft behoorlijk wat volgers. Een deel is (denk ik) van de categorie ‘wow die michaela is lekker gek en en brutaal en ik vind het daarom wel lachen om haar te volgen’ en een ander deel is uit hetzelfde hout gesneden als zij is en vinden haar gedrag wrs normaal. Ik vind het dan héél goed dat Michaela en al haar type 2 volgers er aan wordt herinnerd dat de geldende norm is dat je beleefd bent tegen en over elkaar.
Ik kan de filmpjes niet terugzien want volg haar niet, maar ik denk uit de berichten hier op te kunnen maken dat de agenten gefilmd zijn en op insta in stories zijn geplaatst. Daar hebben zij ook niet om gevraagd. Als er dan vervolgens naar gerefereerd wordt als Kutwijf dan zijn ze daarmee in hun eer en goede naam aangetast.
Ik heb zelfs een Teks en Commentaar
Zolang we alleen haar kant van het verhaal kennen heb ik sowieso mijn vraagtekens bij wat er precies is gebeurd en waarom ze precies is meegenomen en waarvoor. Van haar bed gelicht kan ook op meerdere manieren worden opgevat, stonden ze gewoon vroeg voor de deur of zijn ze echt SWAT style binnengevallen en is ze echt van haar bed gelicht
Ij lijkt it!
- Koos
Het is een oude druk, gevonden in een container nabij de rechtbank amsterdam
Grapjeee
Maar het is wel een oude druk, die anders in de container was verdwenen
Wie heeft er ooit geld genoeg voor fysieke boeken gewoon lekker kluweren
hahahaha, excuus, je hebt gelijk. Laat me maar niet beginnen over het corps hahah
We worden echt een soort Reddit (niks mis mee)
Robbert van de corput
Corona