Godsamme.
Ff terug gezocht: 3 mei was de begrafenis. Alweer 14 hele dagen geleden! 

Dat mens is echt niet goed in haar hoofd en gevoel hoor, ik heb zoān medelijden met haar kinderen.
Dat ze barbie nog niet hebben gevraagd voor ex on the beach

Heel strand vol met exenā:rofl:

Ik verbaas me ook over die mannen hoor, ook wel bijzonder.
Waarom sta ik hier niet eens van te kijken? Ik denk dat ze misschien de mannen gebruikt om het gemis van haar kinderen op te vullen ofzo? Dat kan toch bijna niet andersā¦
Of ben ik nu totaal niet goed op de hoogte en ziet ze inmiddels haar kinderen gewoon weer?
Als je lage tot geen standaarden hebt vind je er zo een.
Erg intens dit⦠Jeetje ik wens Samantha echt alle geluk en liefde toe, maar wel op een gezonde manier. Ook niet perse met behulp van een vriend. Eigen geluk en liefde is ook belangrijk.
Jeetje⦠ik hoop dat hij goed voor haar is
Dat jongste kindje ook:( een vader die hij nooit zal leren kennen en een moeder die mentaal instabiel is. Zoveel medelijden.
Ach, wat sneu⦠Snap niet dat niemand haar in bescherming neemt. Wat een treurigheid.
Omgggggggg
Hahah dat zat ik dus ook net te denken. Ik moet eerst al een normaal iemand vinden om mee op date te gaan. Laat staan 2 weken nadat ik mijn vriend heb begraven alweer een nieuwe hebben waar ik van hou 
In de worstenwinkel schijn je ook andere worsten te kunnen vinden bij de ondergoedafdeling. Mocht je het echt niet meer weten
Ik zie dit soort opmerkingen veel voorbij komen (niet perse hier hoor, in het algemeen) maar wat zou haar omgeving moeten doen?
Ze is een autonome volwassen vrouw. Je kan haar niet in bescherming nemen. Haar omgeving heeft al zo veel meegemaakt met haar en dan weten āwijā enkel het topje van de ijsberg.
Als zij niet wil, dan houdt het echt een keer op.
āhet leven gaat verderā wow oke
Het idee is goed, de uitvoering wat minderš
Ja, Gelmore was de vader. Die heeft een hartstilstand gehad (geruchten gaan door drugs). Kind woont niet bij haar, alle 3 niet. Godzijdank.