Als je lage tot geen standaarden hebt vind je er zo een.
Erg intens dit⦠Jeetje ik wens Samantha echt alle geluk en liefde toe, maar wel op een gezonde manier. Ook niet perse met behulp van een vriend. Eigen geluk en liefde is ook belangrijk.
Jeetje⦠ik hoop dat hij goed voor haar is
Dat jongste kindje ook:( een vader die hij nooit zal leren kennen en een moeder die mentaal instabiel is. Zoveel medelijden.
Ach, wat sneu⦠Snap niet dat niemand haar in bescherming neemt. Wat een treurigheid.
Omgggggggg
Hahah dat zat ik dus ook net te denken. Ik moet eerst al een normaal iemand vinden om mee op date te gaan. Laat staan 2 weken nadat ik mijn vriend heb begraven alweer een nieuwe hebben waar ik van hou
In de worstenwinkel schijn je ook andere worsten te kunnen vinden bij de ondergoedafdeling. Mocht je het echt niet meer weten
Ik zie dit soort opmerkingen veel voorbij komen (niet perse hier hoor, in het algemeen) maar wat zou haar omgeving moeten doen?
Ze is een autonome volwassen vrouw. Je kan haar niet in bescherming nemen. Haar omgeving heeft al zo veel meegemaakt met haar en dan weten āwijā enkel het topje van de ijsberg.
Als zij niet wil, dan houdt het echt een keer op.
āhet leven gaat verderā wow oke
Het idee is goed, de uitvoering wat minderš
Ja, Gelmore was de vader. Die heeft een hartstilstand gehad (geruchten gaan door drugs). Kind woont niet bij haar, alle 3 niet. Godzijdank.
Ja, snap ik hoor⦠Vind het gewoon triest. Als het mijn dochter of zusje was geweest, had ik haar willen helpen. Nouja, wat jij allemaal zegt klopt ook wel gewoon. Dat we het verder ook niet weten, wat die familie wel doet. Sneue situatie.
Van interpunctie heeft ze ook nooit gehoord. Jezus
Zelfs mn moeder typt nog beter (die gebruikt ook nooit interpunctie op whatsapp
Wauw deze vrouw⦠hoe erg ik haar ook al het geluk van de wereld gun, maar amper 2 weken na het begraven van je overleden partner je alweer storten in een nieuwe relatie⦠daar heb ik geen woorden voor (wat ook niet hoeft natuurlijk).
Omg als dit waar is
Kan het echt niet aan hoeveel drama er daar in dat āgezinā is. Mn maag draait echt om voor die kleintjes allemaal. Het wordt per keer erger
Belachelijk dat dit soort berichten gedeeld worden.
Lekker onbeschoft om naar iemand te berichten dat ze naar Kim Holland toe moet, like die vrouw is helemaal niet meer relevant joh, wat is dat voor een goedkope manier om iemand uit te maken voor een sekswerker
Ik hoop maar dat ze er weinig van mee krijgen allemaal. Al krijgen kinderen vaak toch meer mee dan je denkt. Zeker de 2 oudsten denk ik. Hoop echt dat zij een goede kindertijd/jeugd kunnen hebben, normaal volwassen mogen worden zonder al teveel gedoe om hen heen