FF Boulevard #5

Ja, snap ik hoor… Vind het gewoon triest. Als het mijn dochter of zusje was geweest, had ik haar willen helpen. Nouja, wat jij allemaal zegt klopt ook wel gewoon. Dat we het verder ook niet weten, wat die familie wel doet. Sneue situatie.

1 like

Van interpunctie heeft ze ook nooit gehoord. Jezus
Zelfs mn moeder typt nog beter (die gebruikt ook nooit interpunctie op whatsapp :sweat_smile:

2 likes

Wauw deze vrouw… hoe erg ik haar ook al het geluk van de wereld gun, maar amper 2 weken na het begraven van je overleden partner je alweer storten in een nieuwe relatie… daar heb ik geen woorden voor (wat ook niet hoeft natuurlijk).

3 likes

Omg als dit waar is
Kan het echt niet aan hoeveel drama er daar in dat “gezin” is. Mn maag draait echt om voor die kleintjes allemaal. Het wordt per keer erger :sob:

3 likes

Belachelijk dat dit soort berichten gedeeld worden.

39 likes

Lekker onbeschoft om naar iemand te berichten dat ze naar Kim Holland toe moet, like die vrouw is helemaal niet meer relevant joh, wat is dat voor een goedkope manier om iemand uit te maken voor een sekswerker

17 likes

Ik hoop maar dat ze er weinig van mee krijgen allemaal. Al krijgen kinderen vaak toch meer mee dan je denkt. Zeker de 2 oudsten denk ik. Hoop echt dat zij een goede kindertijd/jeugd kunnen hebben, normaal volwassen mogen worden zonder al teveel gedoe om hen heen

1 like

Daarnaast ook een beetje dat denigrerende naar sekswerkers van diegene. Sneu

1 like

Zelfs al is het je dochter of zusje kan je vrij weinig doen als diegene niet wil of kan om wat voor reden dan ook. Dat is heel pijnlijk maar zo is het nu eenmaal, je kan iemand niet ‘redden’.

11 likes

Volgens mij wonen die oudste twee bij de vader? Waar de FIOD enzo ook op zit? Hoop echt dat die kinderen de hulp krijgen die ze nodig hebben en verdienen. Alleen maar slachtoffers in deze situatie :heart:

2 likes

Bizaaaar dit

2 likes

Las net ook dat Gelmore met iig 3 vrouwen kinderen had. En dat samantha net na zijn dood publiekelijk één van die vrouwen ging afvallen en zeggen dat hij geen fuck gaf om het kind dat hij met haar had en dat dat kind toch niets zou worden. Allemaal op insta gegooid.

Hoe de fuck kan je dat zeggen over een halfzusje van je nieuwe baby, over een onschuldig kind. Ze is echt ziek.

15 likes

Zij moet echt in bescherming worden genomen :pensive:

1 like

Ja en niet vergeten dat de moeder van dat kind haar kind gezondere maaltijden moest voorschotelen “knipoog”.

2 likes

Ha-ha-ha.

9 likes

Jemig jongens dit gaat echt te ver hoor

16 likes

Nogmaals, dat kan niet.
Ze kunnen haar moeilijk op een stoel vastbinden.
Ze wil geen hulp.

7 likes

Lijkt me ook heel moeilijk als ouder zijnde. Dat je moet accepteren dat je dochter de hulp NIET wilt/aanneemt en dit dus altijd de situatie zal zijn. Zo naar.

Of ze geen hulp wil weten we ook helemaal niet @Frenky. Wat er achter de schermen gebeurt kunnen we niet zien.

3 likes

Volgens mij ook. Niet in een pleeggezin.

2 likes