FF Boulevard #5

Daarnaast ook een beetje dat denigrerende naar sekswerkers van diegene. Sneu

1 like

Zelfs al is het je dochter of zusje kan je vrij weinig doen als diegene niet wil of kan om wat voor reden dan ook. Dat is heel pijnlijk maar zo is het nu eenmaal, je kan iemand niet ‘redden’.

11 likes

Volgens mij wonen die oudste twee bij de vader? Waar de FIOD enzo ook op zit? Hoop echt dat die kinderen de hulp krijgen die ze nodig hebben en verdienen. Alleen maar slachtoffers in deze situatie :heart:

2 likes

Bizaaaar dit

2 likes

Las net ook dat Gelmore met iig 3 vrouwen kinderen had. En dat samantha net na zijn dood publiekelijk één van die vrouwen ging afvallen en zeggen dat hij geen fuck gaf om het kind dat hij met haar had en dat dat kind toch niets zou worden. Allemaal op insta gegooid.

Hoe de fuck kan je dat zeggen over een halfzusje van je nieuwe baby, over een onschuldig kind. Ze is echt ziek.

15 likes

Zij moet echt in bescherming worden genomen :pensive:

1 like

Ja en niet vergeten dat de moeder van dat kind haar kind gezondere maaltijden moest voorschotelen “knipoog”.

2 likes

Ha-ha-ha.

9 likes

Jemig jongens dit gaat echt te ver hoor

16 likes

Nogmaals, dat kan niet.
Ze kunnen haar moeilijk op een stoel vastbinden.
Ze wil geen hulp.

7 likes

Lijkt me ook heel moeilijk als ouder zijnde. Dat je moet accepteren dat je dochter de hulp NIET wilt/aanneemt en dit dus altijd de situatie zal zijn. Zo naar.

Of ze geen hulp wil weten we ook helemaal niet @Frenky. Wat er achter de schermen gebeurt kunnen we niet zien.

3 likes

Volgens mij ook. Niet in een pleeggezin.

2 likes

Ze komt niet bepaald over alsof ze inbreng van anderen accepteert en goede adviezen ook niet. De reacties staan ook uit op haar account. Ze zet heel vaak in haar posts dingen als ‘wat anderen ervan vinden maakt me niet uit’ . Dat komt niet over als openstaan voor hulp bij mij.

Die 2 oudsten wonen toch bij Michael? Of niet meer dan? Jeetje wat heftig.

3 likes

Ik vind dit wel echt nare speculatie. Misschien heeft ze juist wel van de hulpverleners geleerd dat de mening van onbekenden op het internet er niet toe doet (en terecht). Misschien ook niet. We weten het niet en zullen het ook nooit te weten komen. En dat is maar goed ook.

9 likes

Niet openstaan voor ongevraagde hulp aangeboden door toetsenbordhulpverleners is wat anders dan niet openstaan voor hulp in zijn algemeen natuurlijk.
Het zou het best zijn als er niet nog meer kindjes bijkomen

4 likes

Ik denk dat mensen echt overschatten hoe veel je kunt doen als iemand volwassen is. Zelfbeschikking gaat (gelukkig denk ik maar) echt heel ver en je kunt een volwassen iemand niet zomaar in huis nemen en ‘op het rechte pad’ brengen alsof het een uit het nest gevallen vogeltje is. Woorden als ‘Iemand moet haar echt tegen zichzelf in bescherming nemen’ kunnen pijnlijk zijn voor vrienden en familie want dat is gewoon niet iets wat je zomaar kunt doen. Voor dat dat gedwongen kan, moet je echt een heel groot gevaar zijn en dan nog kan het in de meeste gevallen maar voor even. Ik wil niemand de les lezen of zo maar ik denk wel dat als meer mensen dit zouden beseffen, er een stuk minder oordeel zou zijn naar hulpverlening en naar familie en vrienden van mensen waar het slecht mee gaat.

82 likes

Gaat het hier ergens al over Nikkie’s teleurstellende foundations? Gaat best los op insta maar weet niet echt in welk topic dit hoort

Edit: d8 een comment van “waar dan”? https://www.instagram.com/p/CPBU-UBjEds/?utm_medium=copy_link Hier bijv en stories Marketingvrouw maar Nikkie schijnt ook comments te verwijderen en op eigen pagina al uit te hebben gezet

7 likes

Welke Nikkie is dit?

2 likes