FF Boulevard #5

Plessen

2 likes

Ah, not surprised.

26 likes

Volgens mij alleen dat jongetje. Meisje zie ik nooit langskomen, die woont volgens mij bij haar moeder

3 likes

En wanneer er kritiek komt op de shade range is dit dr reactie;

lekker verdien model!

17 likes

Dit was inderdaad mijn reactie toen ik door had dat het over Plessen ging ipv Tutorials (was al verbaasd/teleurgesteld dat zij zoiets schandaligs op de markt zou brengen).

55 likes

Apply cold water to burnt area

34 likes

Love Veracamilla :clap:

20 likes

Op zich kan je dan met 4 kleuren als je deze theorie aanhoudt, de lichtste + donkerste met gele en rode ondertoon, maar zo werkt het natuurlijk niet he.

5 likes

Vooral het feit dat er 5 kleuren beige zijn en twee kleuren donker. Want met een donkere huid heb je geen ondertonen en gradaties, natuurlijk

29 likes

Het probleem is dat mensen van kleur niet uit dezelfde 2 kleuren bruin bestaan, juist een enorme variatie aan tinten. Dus als jij een inclusieve lijn zegt uit te brengen met maar 2 random donkere kleuren, dan lul je uit je nek en sluit je een vrij grote doelgroep uit.

In mijn jeugd (a long long time ago) wist ik ook dat ik nooit foundation kon kopen bij de drogisterij of duurdere merken behalve bij MAC of Bobbi Brown. In deze tijd is dat gelukkig wel anders, en kan je niet wegkomen met 7 kleuren foundation waarvan 5 niet geschikt zijn voor mensen met een kleurtje.

33 likes

Echt hè, ten eerste krijg je daar nog niet alle kleuren mee en ten tweede is je huid dan gewoon 50 shades of nay. Elke dag net een ander kleurtje haha. En dat voor die prijs.

47 likes

Maar ze is natuurlijk wel een ZaKeNVroUw hè! Alles voor de moneyzzz. Als het maar verkoopt. Ik weet niet wat de prijs is van de foundation maar als je kijkt naar de prijzen van haar kledinglijnen zou hier wel een flink prijskaartje aan hangen. Als je dan ook nog twee of meerdere kleuren moet aanschaffen in de hoop dat het dan wel jouw kleur is… :sob::sob:

10 likes

35 euro zie ik net. :sweat_smile:

1 like

Ja, die kon niet aarden in Spanje, dus die is naar haar oma in Nederland gegaan inderdaad. God, waarom weet ik dit?

1 like

Naomi Campbell heeft een kindje gekregen! :pleading_face:

22 likes

Echt benieuwd hoe dat gaat. Is er ergens een planeet met alle wondertjes die daar een soort catalogus hebben met alle vrouwen van planeet aarde en kunnen ze zich dan kunnen inschrijven op een vrouw?

33 likes

In de story van Vera deelde ze een ander merk en hun huidskleurcategorieën zijn echt om te huilen

7 likes

Exotische huid. Hallo je bent toch geen ananas.

78 likes

Nee ik voel mijzelf meer een mango :joy: haha maar zonder grappig hoezo een exotische huid. En je hebt dan ook nog alleen exotische huid of exotische/donkere huid. Hoe moet ik weten wat ik dan ben?

6 likes

Heeft naomi jou als moeder gekozen of ik? Help ik heb een slechte nacht gehad en snap het niet :pleading_face::flushed:

3 likes