Ja, die kon niet aarden in Spanje, dus die is naar haar oma in Nederland gegaan inderdaad. God, waarom weet ik dit?
Echt benieuwd hoe dat gaat. Is er ergens een planeet met alle wondertjes die daar een soort catalogus hebben met alle vrouwen van planeet aarde en kunnen ze zich dan kunnen inschrijven op een vrouw?
Exotische huid. Hallo je bent toch geen ananas.
Nee ik voel mijzelf meer een mango
haha maar zonder grappig hoezo een exotische huid. En je hebt dan ook nog alleen exotische huid of exotische/donkere huid. Hoe moet ik weten wat ik dan ben?
Heeft naomi jou als moeder gekozen of ik? Help ik heb een slechte nacht gehad en snap het niet 

Extra donker😭 alsof het chocola is.
Ik hoop echt dat Nikkie gecanceld wordt nu for ever. Blabla chocoladevla.
Cacao 80%
Dit kan gewoon echt niet:woozy_face:
dan ben je zogezegd jarenlang bezig met het ontwikkelen hiervan en dan is er niemand in het proces die zegt hey dit klopt niet
De reacties onder het bericht van Naomi Campbell zijn ook niet allemaal even positief. Dat het egoïstisch is, dat ze oma had kunnen zijn etc. Of een reactie van “op je 17e moeder worden heb je lekker veel aan” 
Bovendien, denk aan de rel die witte mensen zouden starten als je zou zeggen: je kunt bij ons een witte en een roze foundation kopen en dan mix je maar lekker net zo lang tot je jouw kleur hebt. Het is gewoon bizar.
Precies! Net als het plagiaat met haar kledinglijn een aantal jaar geleden. Toen durfde ze te zeggen: ‘Ik vond het een leuke tekst en een mooi plaatje, dus heb ik dat gebruikt. Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat.’
Ok… dus als die ontwerpster in Duitsland of een ander land zat was het wel oké?
BYE Nikkie
Ik lees die laatste ook alsof ie zelf z’n naam aan 't zingen is
Ook zo jammer dat je niet onder het IG van Nikkie kunt reageren.
Demi Lovato is uit de kast gekomen als non-binair. (Edit: zeg je dat eigenlijk zo?) Die zag ik niet aankomen.
Haha waarom zou je verschillende huidtinten willen creëeren, je hebt er toch maar 1…?