FF Boulevard #5

Extra donker😭 alsof het chocola is.

7 likes

Ik hoop echt dat Nikkie gecanceld wordt nu for ever. Blabla chocoladevla.

45 likes

Cacao 80%

9 likes

Dit kan gewoon echt niet​:woozy_face::woozy_face: dan ben je zogezegd jarenlang bezig met het ontwikkelen hiervan en dan is er niemand in het proces die zegt hey dit klopt niet

3 likes

De reacties onder het bericht van Naomi Campbell zijn ook niet allemaal even positief. Dat het egoĆÆstisch is, dat ze oma had kunnen zijn etc. Of een reactie van ā€œop je 17e moeder worden heb je lekker veel aanā€ :woman_facepalming:t3:

1 like

Bovendien, denk aan de rel die witte mensen zouden starten als je zou zeggen: je kunt bij ons een witte en een roze foundation kopen en dan mix je maar lekker net zo lang tot je jouw kleur hebt. Het is gewoon bizar.

33 likes

Precies! Net als het plagiaat met haar kledinglijn een aantal jaar geleden. Toen durfde ze te zeggen: ā€˜Ik vond het een leuke tekst en een mooi plaatje, dus heb ik dat gebruikt. Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat.’

Ok… dus als die ontwerpster in Duitsland of een ander land zat was het wel okĆ©?
BYE Nikkie

7 likes

Ik lees die laatste ook alsof ie zelf z’n naam aan 't zingen is

10 likes

Ook zo jammer dat je niet onder het IG van Nikkie kunt reageren.

1 like

Maar Nikkie als jij al bronzing poeder Dark en deep dark gebruikt, wat moet ik dan gebruiken :roll_eyes:

36 likes

Het kan kennelijk nog erger :woman_facepalming:

38 likes

Demi Lovato is uit de kast gekomen als non-binair. (Edit: zeg je dat eigenlijk zo?) Die zag ik niet aankomen.

3 likes

Haha waarom zou je verschillende huidtinten willen creĆ«eren, je hebt er toch maar 1…?

3 likes

Ja blijkbaar mag je dat maar weer zelf uitzoeken.

Wat. de. fak. is. dit?!

Aaaah yeah! In 2100 hebben we een 24 uur durende compilatie van Jasohn Desreleaux!!!

@Vlek het is best ongevoelig om te zeggen dat je door een kind gekozen bent. Zeker aangezien er ouders zijn die wel graag een kind willen, maar geen kunnen krijgen of adopteren.

11 likes

Ik mis donkerwit.

Pfff wat een idioterie. Ik denk dat ik pas een jaar of 5 redelijk makkelijk een foundation kan kopen in de winkel die past bij mijn huidskleur, maar alsnog moet ik het niet in mijn hoofd halen om advies te vragen in de gemiddelde winkel, omdat er 0 kennis is over de donkere huid en verschillende ondertonen.

15 likes

Ah op die manier! Sorry, zo begreep ij hem niet haha. Ben het helemaal met je eens hierover. Zo’n gevoelig onderwerp, dan zijn die woorden misplaatst inderdaad.

1 like

Demi Lovato is non-binair!

3 likes

Waarom begon ik de comments op Facebook te lezen? Wat zijn mensen toch kortzichtig

6 likes

Mensen moeten eens leren dat hun mening er met dit soort dingen niet toe doet.

6 likes