FF Boulevard #5

Ik leg mijn lot in de handen van de MUA van dat merk. Vandaar dat ik in een la ook meerdere poeders heb die ik eigenlijk moet weggooien, want te licht, te oranje etc.

Tegenwoordig (pre Corona dan) laat ik de foundation aanbrengen en loop ik er ook een dag mee rond (daglicht, s avonds etc) om te zien of het echt de goede kleur is.

3 likes

Ik zoek eerst veel info op en heb dan een idee welke kleur bij mij zou matchen. Zoek dat op voor meer merken en dan langs de sephora (als ik in Parijs ben) of de Bijenkorf om wat uit te proberen. Loop dan ook echt naar buiten om te checken hoe het mij staat. Maar draag eigenlijk nooit foundation wel concealer.

4 likes

Stereotype beautystandaard huidskleur? Is dat ook iets tegenwoordig? Wissik ni

2 likes

Nou niet alleen tegenwoordig hoor, racisme is zo oud als Methusalem en dat zie je ook terug in de beautyindustrie ja

9 likes

Ja was ik mij niet van bewust in de beautywereld

2 likes

Huh daar gaat toch de hele discussie over? Dat er in de drogisterijen en bij stomme merken als die hierboven een lichte witte huid de focus is. En dat os natuurlijk veel breder dan alleen in make-up. Dat zie je overal terug

5 likes

Hahaha ja toen ik dat filmpje opende moest ik ook gaan aan the OA denken :joy::joy:

1 like

Iig opgepikt door Mediacourant:

38 likes

Zie dr helemaal lopen hahaha

4 likes

Ik keek gister wat nieuwe beelden van de Friends reünie die er bijna aankomt en het viel me echt op hoe plastic Jennifer Aniston er opeens uitziet. Courtney Cox ook, maar Lisa Kudrow dan weer heel natuurlijk. In dit filmpje zie je het ook goed.

Vind dat zo zonde. Vond haar altijd zo mooi en natural of zo.

9 likes

Ik had precies hetzelfde. Dacht altijd dat zij juist niks liet doen, maar volgens mij heeft inmiddels een injectie te veel gehad, haha

1 like

Precies! Jammer…

Ja dat vond ik bij de mannen van Friends dus ook. Heb vanochtend die trailer gezien voor die reünie maar ze zien er zo plastic uit.

1 like

Benieuwd hoe die reünie gaat zijn, volgens mij kan Friends beter in 2004 blijven…

17 likes

Ja vooral Ross. Bij Joey vond ik het meevallen en Chandler zag er vooral heel slecht uit. Maar dat is al jaren zo. Dat hij er überhaupt bij is verbaasde me wel in positieve zin. Hij lijdt al enorm lang aan depressies en verslavingen.

5 likes

Weet niet of gehyped het juiste woord is, meer dat ze 4 minuten zendtijd kreeg bij boulevard om het te hypen. Met vaak meer dan 1 miljoen kijkers is dat toch wel een behoorlijk podium.

4 likes

Ik dacht dat het dus echt een aflevering zou zijn, maar blijkbaar is het een reünie van de cast. Vind ik toch een beetje jammer. :sweat_smile:

1 like

Ohhhhhhh haha, hoezo wordt dat nou weer gehyped, zoiets hebben ze toch al 100 keer gedaan in interviews op tv ofzo? Haha wat is daar nou weer boeiend aan.

2 likes

Blijkbaar dus niet want ze hadden elkaar echt al heel lang niet meer gezien. De momenten dat ze als cast samen waren us echt meer rond 2004. Volgens Lisa Kudrow zijn ze nog wel 1 x tussendoor samen geweest maar dat was zonder camera voor een privé etentje. Waarom weet ik dit allemaal :sweat_smile:

3 likes

Alsnog wel zin in!

13 likes