FF Boulevard #5

Iig opgepikt door Mediacourant:

38 likes

Zie dr helemaal lopen hahaha

4 likes

Ik keek gister wat nieuwe beelden van de Friends reünie die er bijna aankomt en het viel me echt op hoe plastic Jennifer Aniston er opeens uitziet. Courtney Cox ook, maar Lisa Kudrow dan weer heel natuurlijk. In dit filmpje zie je het ook goed.

Vind dat zo zonde. Vond haar altijd zo mooi en natural of zo.

9 likes

Ik had precies hetzelfde. Dacht altijd dat zij juist niks liet doen, maar volgens mij heeft inmiddels een injectie te veel gehad, haha

1 like

Precies! Jammer…

Ja dat vond ik bij de mannen van Friends dus ook. Heb vanochtend die trailer gezien voor die reünie maar ze zien er zo plastic uit.

1 like

Benieuwd hoe die reünie gaat zijn, volgens mij kan Friends beter in 2004 blijven…

17 likes

Ja vooral Ross. Bij Joey vond ik het meevallen en Chandler zag er vooral heel slecht uit. Maar dat is al jaren zo. Dat hij er überhaupt bij is verbaasde me wel in positieve zin. Hij lijdt al enorm lang aan depressies en verslavingen.

5 likes

Weet niet of gehyped het juiste woord is, meer dat ze 4 minuten zendtijd kreeg bij boulevard om het te hypen. Met vaak meer dan 1 miljoen kijkers is dat toch wel een behoorlijk podium.

4 likes

Ik dacht dat het dus echt een aflevering zou zijn, maar blijkbaar is het een reünie van de cast. Vind ik toch een beetje jammer. :sweat_smile:

1 like

Ohhhhhhh haha, hoezo wordt dat nou weer gehyped, zoiets hebben ze toch al 100 keer gedaan in interviews op tv ofzo? Haha wat is daar nou weer boeiend aan.

2 likes

Blijkbaar dus niet want ze hadden elkaar echt al heel lang niet meer gezien. De momenten dat ze als cast samen waren us echt meer rond 2004. Volgens Lisa Kudrow zijn ze nog wel 1 x tussendoor samen geweest maar dat was zonder camera voor een privƩ etentje. Waarom weet ik dit allemaal :sweat_smile:

3 likes

Alsnog wel zin in!

13 likes

Vind Jennifer zo heel erg op Christina Applegate lijken. Of was dat altijd al zo :thinking:

3 likes

Ja uh dat is toch haar zus.

26 likes

Really? Wist ik niet :exploding_head:

Edit: Oh, haha lol. Je bedoelt in Friends zeker?

4 likes

Ik zat ook al te googlen om dit te checken :joy:

3 likes

Ik denk eigenlijk dat het wel beter is dat het niet een echte aflevering is. Ik weet niet of dat nou nog zo’n goed idee zou zijn 20 jaar later, is dat niet vaak toch een teleurstelling? Het is nooit meer zoals het toen was, dus moet je dat nog proberen te creĆ«ren? Ik weet in elk geval nog dat ik dat met Gilmore Girls ook ontzettend vond tegenvallen.

9 likes

Ja en bij Will & Grace viel het ook heel erg tegen. De originele charme is er toch vanaf ofzo.

1 like

Jemig die doet ook alles om in het nieuws te blijven zeg. Net Lil Kleine en Jeamie (die elkaar deze week ook al weer ontvolgd-gevolgd hebben).

Sws dat hij dus een deal gesloten heeft met Story anders deden ze dit niet nu al. Ik denk dat het echt een grote anti-climax gaat zijn. Iets over een nieuw album, concerten ofzo
En lullig ook dat er gespeculeerd wordt over dat Monique zwanger zou zijn, gezien het algemeen bekend is dat zij een traject gevolgd hebben om een kindje te kunnen krijgen. Heel het showbizz land zit weer op het puntje van hun stoel. Precies wat ze willen bereiken

9 likes