Vind Jennifer zo heel erg op Christina Applegate lijken. Of was dat altijd al zo 
Ja uh dat is toch haar zus.
Really? Wist ik niet 
Edit: Oh, haha lol. Je bedoelt in Friends zeker?
Ik zat ook al te googlen om dit te checken 
Ik denk eigenlijk dat het wel beter is dat het niet een echte aflevering is. Ik weet niet of dat nou nog zoān goed idee zou zijn 20 jaar later, is dat niet vaak toch een teleurstelling? Het is nooit meer zoals het toen was, dus moet je dat nog proberen te creĆ«ren? Ik weet in elk geval nog dat ik dat met Gilmore Girls ook ontzettend vond tegenvallen.
Ja en bij Will & Grace viel het ook heel erg tegen. De originele charme is er toch vanaf ofzo.
Jemig die doet ook alles om in het nieuws te blijven zeg. Net Lil Kleine en Jeamie (die elkaar deze week ook al weer ontvolgd-gevolgd hebben).
Sws dat hij dus een deal gesloten heeft met Story anders deden ze dit niet nu al. Ik denk dat het echt een grote anti-climax gaat zijn. Iets over een nieuw album, concerten ofzo
En lullig ook dat er gespeculeerd wordt over dat Monique zwanger zou zijn, gezien het algemeen bekend is dat zij een traject gevolgd hebben om een kindje te kunnen krijgen. Heel het showbizz land zit weer op het puntje van hun stoel. Precies wat ze willen bereiken
De persoon die dit schrijft is echt on fire, haha.
āFlorentien daarop: āHij heeft wƩƩr een ander?ā
Nou, die kunnen we alvast uitsluiten. Dat zou immers totƔƔl geen verrassing zijn.ā 
@Insouciance Helemaal mee eens. Snap niet dat mensen er zo naar uit kijken want het wordt sowieso een teleurstelling.
Naja, āer wordt gespeculeerdā is Wilfred Genee die zich afvraagt of AndrĆ© Monique heeft āgetrakteerd op kikkervisjesā dus dat moet je sowieso niet serieus nemen. Mijn hemel zeg, haha, die man.
Ja ook echt een achterlijke bewoording. Maar de titel van dat artikel is letterlijk " ⦠baby met Monique?". Dus het wordt wel verder verspreid zo.
Waar hoort rodanya van temptation? Die heeft haar tweede zwangerschap aangekondigd.
Oh dat had ik nog niet eens gezien
De Sex and the City films waren ook zeker niet beter dan de serie, maar toch heb ik ze allemaal gezien en zou ik ze nog weleens kijken. Ik denk dat Friends een nog grotere fanbase heeft die een film absoluut zouden kijken.
Eigenlijk wil ik wel een friends reünie aflevering. Maar eentje waarbij alle karakters terugkijken op hoe kut ze waren, dat Ross sorry zegt voor alles wat hij ooit gezegd heeft, excuses voor de fat phobia, excuses voor homophobia, gewoon dat IEDEREEN door het stof gaat
Ik kan gewoon 0 redeeming qualities bedenken van die serie
Ik vind ross op processor Sneep lijkenš
Ik weet niet of het hier misschien al eens besproken is, maar ik heb geluiden gehoord dat Nikkie Plessen betaald om aan de desk bij Boulevard te mogen staan. Dit ziet zij als een ander marketingkanaal, waar ze haar merk als persoon en van haar bedrijf kan pushen.
Dit is wel echt een roddel, want ik heb geen keiharde bewijzen. Maar mijn bronnen bewegen zich wel in het entertainment wereldje. Anyhow, het zou wel veel verklaren.
Ik heb ook zoiets gehoord, van iemand die ooit voor haar gewerkt heeft. Dus ik denk dat het wel klopt.
Ik vond dit filmpje vooral heel pijnlijk om te zien. Eigenlijk absurd om iemand in die ātoestandā voor de camera te zetten
. Op 2:29 lijkt hij ook niet helemaal helder te spreken⦠https://youtu.be/3EbbIfRWEJs
Dit filmpje vond ik ook heel schrijnend⦠ik denk dat ze hem hier beter niet voor de camera hadden kunnen zetten.
Jee wat triest om te zien zeg
ik dacht dat het ondertussen eindelijk wel weer lekker met hem ging. Dat hij andere mensen met een verslaving coachte en hij had ook een leuke vriendin ineens. Echt zo naar om te zien dit