FF Boulevard #5

De persoon die dit schrijft is echt on fire, haha.

‘Florentien daarop: “Hij heeft wéér een ander?”
Nou, die kunnen we alvast uitsluiten. Dat zou immers totáál geen verrassing zijn.’ :joy:

@Insouciance Helemaal mee eens. Snap niet dat mensen er zo naar uit kijken want het wordt sowieso een teleurstelling.

12 likes

Naja, ‘er wordt gespeculeerd’ is Wilfred Genee die zich afvraagt of André Monique heeft ‘getrakteerd op kikkervisjes’ dus dat moet je sowieso niet serieus nemen. Mijn hemel zeg, haha, die man.

5 likes

Ja ook echt een achterlijke bewoording. Maar de titel van dat artikel is letterlijk " … baby met Monique?". Dus het wordt wel verder verspreid zo.

Waar hoort rodanya van temptation? Die heeft haar tweede zwangerschap aangekondigd.

1 like

Oh dat had ik nog niet eens gezien

1 like

De Sex and the City films waren ook zeker niet beter dan de serie, maar toch heb ik ze allemaal gezien en zou ik ze nog weleens kijken. Ik denk dat Friends een nog grotere fanbase heeft die een film absoluut zouden kijken.

4 likes

Eigenlijk wil ik wel een friends reünie aflevering. Maar eentje waarbij alle karakters terugkijken op hoe kut ze waren, dat Ross sorry zegt voor alles wat hij ooit gezegd heeft, excuses voor de fat phobia, excuses voor homophobia, gewoon dat IEDEREEN door het stof gaat

Ik kan gewoon 0 redeeming qualities bedenken van die serie

12 likes

Ik vind ross op processor Sneep lijken😂

4 likes

Ik weet niet of het hier misschien al eens besproken is, maar ik heb geluiden gehoord dat Nikkie Plessen betaald om aan de desk bij Boulevard te mogen staan. Dit ziet zij als een ander marketingkanaal, waar ze haar merk als persoon en van haar bedrijf kan pushen.
Dit is wel echt een roddel, want ik heb geen keiharde bewijzen. Maar mijn bronnen bewegen zich wel in het entertainment wereldje. Anyhow, het zou wel veel verklaren.

78 likes

Ik heb ook zoiets gehoord, van iemand die ooit voor haar gewerkt heeft. Dus ik denk dat het wel klopt.

19 likes

Ik vond dit filmpje vooral heel pijnlijk om te zien. Eigenlijk absurd om iemand in die “toestand” voor de camera te zetten :pleading_face:. Op 2:29 lijkt hij ook niet helemaal helder te spreken… https://youtu.be/3EbbIfRWEJs

4 likes

Dit filmpje vond ik ook heel schrijnend… ik denk dat ze hem hier beter niet voor de camera hadden kunnen zetten.

1 like

Jee wat triest om te zien zeg :pleading_face: ik dacht dat het ondertussen eindelijk wel weer lekker met hem ging. Dat hij andere mensen met een verslaving coachte en hij had ook een leuke vriendin ineens. Echt zo naar om te zien dit

Nou, als je naar andere (recente) video’s van hem kijkt zie je dat hij anders praat en er anders bij zit. Weten wij inderdaad veel wat er in zijn leven om gaat, alleen maakt hij een andere (minder fijne) indruk hier.

Edit: volgens mij ging het er ook niet over dat hij niet mee had moeten doen met de reünie aflevering, maar met dit specifieke interview van People.

1 like

dit kan toch ook echt niet anders!? ze kriigt echt niet zomaar zoveel zendtijd bij rtl boulevard om haar make up te promoten. wat een wanvertoning was dat zeg. ik kijk voor roddels, niet voor tell sell.

9 likes

Wat @Sarie inderdaad ook al zegt merk je echt wel dat hij in dit interview anders praat. Je zou het kunnen omschrijven als een dubbele tong misschien (daarmee insinueer ik zeker niet dat hij teruggevallen is). Hij zit erbij als een schim van zichzelf, en dat is gewoon heel verdrietig en schrijnend om te zien.

Aan de andere kant denk ik wel dat het een volwassen man is en als hij zelf aangeeft dat het goed gaat en goed is je iemand ook niet buiten kan sluiten.

2 likes

Ik vind dit nogal overdreven eerlijk gezegd. Zó erg is het ook niet. Ik vind het eigenlijk stemmingmakerij dit. Als je niks over hem zou weten zou je niet zoveel opvallen in dit filmpje. En zoals Duchess zegt, ze zijn allemaal 20 jaar ouder geworden. Check je eigen wallen en rimpels even over 20 jaar.

12 likes

Wow ik vind dit best wel veel aannames hebben? Vind het altijd knap hoe mensen iemand helemaal kunnen analyseren zonder diegene te kennen, misschien praat hij altijd wel zo en houdt hij van zo’n ongeïnteresseerde/idontgiveashit houding, weet jij veel

4 likes

Zullen Dre en what’s her face niet gewoon een realityshowtje krijgen op rtl5, zodat we gezellig mee kunnen kijken naar hoe ze hun nieuwe stulpje vullen met wansmaak?

Ik denk het.

26 likes

Omg dit zou ook zomaar kunnen ja! Mag heel de wereld meegenieten hoe ze hun love palace opknappen samen :two_hearts: :face_vomiting: