Maar de ellende is dus ook dat er echt genoeg mensen naar zullen kijken.
Bij mediacourant zijn ze altijd zo heerlijk
Chateau Hazes
112, ja hallo, met Frenky, ik wil een misdaad tegen de mensheid aangeven
Volgens mij zijn een aantal (Jen-Courtney) hele goeie vrienden; een aantal okay/medium, en zien ze vooral Matthew bijna nooit?
& @Schattenwijfje ah ja, deze reacties had ik misschien ergens wel verwacht gezien de gevoeligheid van het onderwerp. Het is absoluut mijn bedoeling niet om aannames te maken, en mijn reactie is dan ook vooral vanuit mijn optiek. Sorry voor mijn misschien wat ongenuanceerde reactie.
Ik heb nog nooit Friends gezien, maar heb dit filmpje gekeken, en toen een aflevering Friends ter referentie van hoe hij was, en hij komt in elk geval over alsof hij er niet zou willen zitten.
Het zou me niks verbazen. Haar man betaalt Kate Moss toch ook een godsvermogen, schijnt, en het schijnt dat de panden waar haar winkels zitten ook niet worden betaald met de winst van haar winkels maar dat die panden investeringen zijn van haar man. Het gerucht gaat dat haar hele brand kunstmatig in leven wordt gehouden.
Ik zie letterlijk nooit niemand in kleding van Nikkie.
Ik ook niet maar ik heb vorige week in Den Bosch een rij voor haar winkel zien staan…
Ingehuurde acteurs
Haha ik heb ook 2 van die gestreepte truitjes en vind ook dat ze me goed staan je bent niet de enige
Teleurgesteld
Na dat hele foundation schandaal van Nikkie zat ik even te googlen op haar en kwam toen ook zo’n hoogstaand roddel artikel tegen.
Blijkbaar hebben zij en haar man een tijd terug een feestje gegeven wat veel geluidsoverlast veroorzaakte:
Deze oudere man riep vanuit zijn tuin of het allemaal niet wat zachter kon. “ Zijn letterlijke woorden waren: ‘Ik hoop dat onze buren beseffen dat ze ook buren hebben.’ Nou, dat was nog netjes gezegd toch? Maar hierop kreeg die man weer een scheldkannonade over zich heen waar de honden geen brood van lusten. Eerst door Ruben, later door Nikkie, die met haar hoofd door de haag was gekropen en haar bejaarde buurman bejegende. Ook schreeuwde ze nog: ‘Ik ga de hele straat opkopen!’ Het was zo platvloers… ”
Ookal is het een lekker roddel artikel. Dit komt wel echt precies overeen met mijn beeld van haar
Voor de liefhebber: Nikkie Plessen compleet uitgekotst door haar buren
Fixed that.
Haha ja hier ging het eerder op het forum ook al over geloof ik, dat zij haar hoofd door de haag stak en het beeld dat dat zou heben gegeven
Tint vampier
Omg eindelijk een accurate beschrijving voor mijn huidskleur gevonden though Bless
Nou daar zeg je wat: iets anders wat mijn ‘bron’ vertelde is dat Nikkie een keer lookalikes van celebrities heeft ingehuurd voor een evenement.
Ja haha bij boulevard was ook zo’n item dat nikkie een van de weinige vrouwen in een top 40 (ofzoiets) miljonairs was: dat geld is niet eens van haar, maar van haar man die het in haar merk pompt als belastingoplossing. Ze zijn ook (nog) niet getrouwd, zal me niets verbazen als dat ook daarmee te maken heeft.
Nog even over die foundation kleuren, ik bedenk me nu dat ik bij alle Douglas/Ici Paris samples (online dus ze kunnen mij niet zien) nog nooit een donkerdere kleur dan N25/35 heb gehad… jullie wel ?
- Wel eens gehad
- Nog nooit gehad
0 stemmers
Maar ze zijn altijd medium gekleurd dus te donker voor mij