Ik weet niet of je dit schrijft omdat de vindt dat er iets veroordelends van mijn term ‘degelijk’ uitgaat…?
Oh wow, nooit geweten!
Ik kwam een bekende tegen op vakantie ooit en ze vroeg hoeveel kleding ik mee had (why?) en toen zei ze dat zij alleen maar NIKKIE bij zich had, 2 setjes per dag. ‘OMG HEB JIJ GEEEEN NIKKIE?!?!’. Sommige rokjes etc vind ik best leuk maar ik vind het echt veel te duur. Ik heb daarnaast ook geen rijke pappie die telkens kleding voor mij koopt 
Dan leef je duurzaam gescheiden en is er geen fiscaal partnerschap. Maar fiscaal partnerschap leidt sowieso niet op zichzelf tot een gemeenschap. Zitten nog allerlei verschillen tussen.
Het is hier altijd zo moeilijk om de juiste worden te kiezen. Ik ken niemand van dit forum in real life en dat maakt denk ik dat mijn woorden anders begrepen worden dan ze bedoeld worden.
Bij haar intro (bij Boulevard) toen ze haar make up lijn introduceerde, benoemde ze ook eerst in series te hebben gespeeld? Voordat ze bij tmf begon. Nooit geweten
Onderweg naar morgen toch?
En Kees en Co.
Heb haar in haar TMF tijden ooit eens ontmoet, ik zat in een programma wat een paar weken duurde wat ze presenteerde, en ze was wel heel vriendelijk en sympathiek in die tijd moet ik zeggen.
Oh haha dan heb ik niets gezegd 
Goede column wel. Nikkie moest zich schamen.
En eigenlijk ook wel typisch, want ik zat bijv naar die make up lijn van Anna Nooshin te kijken. Dit zou zogenaamd ook zo enorm inclusief zijn, maar dat is eigenlijk ook helemaal geval zag ik bij de swatches.
Dit ja toen had ze haar kin nog
Toen vond ik haar altijd super leuk! Ten tijde van Kees en Co dus. In mijn hoofd zijn dit ook twee verschillende mensen.
Omg nooit geweten dat zij dat is/was 
is het nou Nikkie of Nikki

Ja hm hier wordt het verhaal een beetje vaag, herinner me de details niet precies maar het was in Duitsland en daar zijn ze strenger met paparazzi/foto’s van evenementen of zo? Het punt was in ieder geval dat die lookalikes rond konden lopen zonder gefotografeerd te worden.
Het klinkt echt als lulkoek hè? Vraag me ook echt af hoe je hiermee wegkomt… Maar goed dit is wat mij verteld is.
Nakkie
(snap je hehe)
Ik sta hier wel achter, dan kunnen we de naam Nikkie bewaren voor de enige echte die m ook verdient 
Sommige woorden hebben ook bij iedereen weer een andere associatie, ik ken degelijk juist als iets negatiefs (saai)!
Ooh ik was zoooo verliefd op die boy 
Jaaaaa Sasha