Dit vind ik ook zo’n onzin inderdaad, ik ben ook tintje papierwit, maar zeker in de prijsklasse van de foundations van Nikkie zijn daar echt genoeg foundations in te vinden. Vijftien jaar geleden misschien niet, maar ik heb alleen nu al zes foundations staan die gewoon mijn kleur zijn. Dat er ‘eindelijk’ zo’n lichte kleur is, is gewoon niet waar.
Echt belachelijk dat mensen het gebrek aan donkere foundationkleuren nog goed proberen te praten. Fenty heeft 50! kleuren, dus met zeven kom je nu echt niet meer weg, en zeker niet zeven waarvan er vijf gewoon een variatie op dezelfde tint beige zijn.
HAHAHAHAHHA, meen je dat
Ik kan me ook niet voorstellen dat Kate Moss een vriendin van haar is haha. Die heeft ze gewoon omgekocht.
Zou zij die bn’er met dat kind op haar arm zijn geweest?
Eindeeeelijk mede Nikki wantrouwers
Ik heb er ook mijn stevige bedenkingen bij. Met name omdat ik in mijn gehele vrienden, familie en collegakring slechts 1 meid heb die 1 jas van Nikki heeft. Volgens mij is dat merk niet zo succesvol als ze beweren. Dat idee heb ik ook bij Josh V.
Ja dat is natuurlijk ook wel zo. Ik begeef mij in een redelijk degelijke bubbel waarin dat stijltje niet echt een ding is.
Zij hebben toch kinderen samen? Dan maakt het niet uit of ze getrouwd zijn of niet, dan ziet de belastingdienst ze sowieso als partners. Zijn vast 2 geldwolven maar hun huwelijksstatus heeft er denk ik niet zoveel mee te maken, zoveel mensen die niet trouwen tegenwoordig.
Maakt het samen hebben van kinderen je direct fiscaal partner dan??
Of de man de kinderen erkent zal wel een rol spelen. Niet dat ik er vanuit ga dat dat niet het geval is hoor.
Al mijn leerlingen dragen die meuk
En als je nooit getrouwd bent met kinderen maar uit elkaar bent/niet meer samenwoont?
Ik heb veel collega’s (allemaal kappers dus) die nikkie dragen… En ook josh V overigens. Zijn allemaal beetje dezelfde types. Ook een paar van hun dragen zelfs Reinders.
Ja, maar ook als je samen woont met kind(eren) op hetzelfde adres. Ik woon alleen met mijn kind en als er nu een nieuwe partner zou intrekken dan ben ik direct fiscaalpartner zonder dat degene related is aan mijn kind.
Ik weet niet of je dit schrijft omdat de vindt dat er iets veroordelends van mijn term ‘degelijk’ uitgaat…?
Oh wow, nooit geweten!
Ik kwam een bekende tegen op vakantie ooit en ze vroeg hoeveel kleding ik mee had (why?) en toen zei ze dat zij alleen maar NIKKIE bij zich had, 2 setjes per dag. ‘OMG HEB JIJ GEEEEN NIKKIE?!?!’. Sommige rokjes etc vind ik best leuk maar ik vind het echt veel te duur. Ik heb daarnaast ook geen rijke pappie die telkens kleding voor mij koopt
Dan leef je duurzaam gescheiden en is er geen fiscaal partnerschap. Maar fiscaal partnerschap leidt sowieso niet op zichzelf tot een gemeenschap. Zitten nog allerlei verschillen tussen.
Het is hier altijd zo moeilijk om de juiste worden te kiezen. Ik ken niemand van dit forum in real life en dat maakt denk ik dat mijn woorden anders begrepen worden dan ze bedoeld worden.
Bij haar intro (bij Boulevard) toen ze haar make up lijn introduceerde, benoemde ze ook eerst in series te hebben gespeeld? Voordat ze bij tmf begon. Nooit geweten