FF Boulevard #5

Dat geloof ik zeker, als je namelijk middelen (bijv. geld of vastgoed) beschikbaar stelt aan de onderneming van je partner moet daar inkomstenbelasting over betaald worden.

2 likes

Zo bedoelde ik het inderdaad. En dan bedoel ik ‘saai’ ook niet direct als iets negatiefs. Gewoon ‘veilig’.

Ja daar had ik ook aan gedacht maar het schijnt dus dat sommige mensen met ‘vermogen’ zich daarom inschrijven op verschillende adressen. Het kan best dat hij een huis heeft en zij een huis heeft en dat ze voor de belastingdienst niet samenwonen. Pure speculatie dit, voor het geval een zekere advocaat van de sterren zich weer op het forum begeeft. @Luzarl

Sorry hoor deze nerd gaat even los.

*Je zou trouwens denken dat de belastingdienst daar wel actief op zit maar dat zal je nog verbazen. Ze doen ook al jaren niks met influencers die inkomsten in natura ontvangen van bedrijven onder de noemer #spon.

4 likes

:worried: :fearful:

3 likes

Heftig

1 like

Wat een vaag bericht.

Ik snap het onderstaande niet.
Wat is meegenomen? Gastendoekjes?

“Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. Die heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.”

8 likes

Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.

Bij mij staat er wat anders.

6 likes

Het is nu indd aangepast zie ik.

5 likes

UGh mn body is ready voor de downfall van lil kleine

105 likes

6 likes

Mag hij blij zijn dat het niet dubai is.

9 likes

Gelukkig deelt hij ze niet! Heftig

6 likes

Ah wat heftig voor haar dat die foto’s rondgaan :frowning:

5 likes

Ja ik vind dat oprecht zielig

2 likes

Ik hoop echt zo erg dat als het allemaal waar is en die verwondingen zijn schuld zijn zij niet bij hem blijft

4 likes

Management komt met statement

3 likes

Laat hem daar lekker een paar maanden weg rotten. Stom joch.

8 likes

Als het waar is dat hij zijn vrouw heeft geslagen dan hoop ik echt dat ze aangifte doet en dat hij net zo gacancelt wordt als bilal wahib.

43 likes

Die roddel van zijn losse handjes gaat al langer de ronde en schijnt ook de reden te zijn dat Koen Kardashian, haar beste vriend, niet met hem omgaat. Hoop ook dat het nu eens echt naar buiten komt en hij gecanceld wordt. Sukkeltje

12 likes

Ja las net ook dat er al geruchten waren dat Koen ook door hem geslagen is

Niet de beste bron maar goed een föhn lijkt me ook sterk

1 like