FF Boulevard #5

Onderweg naar morgen toch?

3 likes

En Kees en Co.
Heb haar in haar TMF tijden ooit eens ontmoet, ik zat in een programma wat een paar weken duurde wat ze presenteerde, en ze was wel heel vriendelijk en sympathiek in die tijd moet ik zeggen.

3 likes

Oh haha dan heb ik niets gezegd :sweat_smile:

Goede column wel. Nikkie moest zich schamen.
En eigenlijk ook wel typisch, want ik zat bijv naar die make up lijn van Anna Nooshin te kijken. Dit zou zogenaamd ook zo enorm inclusief zijn, maar dat is eigenlijk ook helemaal geval zag ik bij de swatches.

Dit ja toen had ze haar kin nog

22 likes

Toen vond ik haar altijd super leuk! Ten tijde van Kees en Co dus. In mijn hoofd zijn dit ook twee verschillende mensen.

32 likes

Omg nooit geweten dat zij dat is/was :open_mouth:

9 likes

is het nou Nikkie of Nikki

1 like

Screenshot_2021-05-22-16-31-41-1

3 likes

Ja hm hier wordt het verhaal een beetje vaag, herinner me de details niet precies maar het was in Duitsland en daar zijn ze strenger met paparazzi/foto’s van evenementen of zo? Het punt was in ieder geval dat die lookalikes rond konden lopen zonder gefotografeerd te worden.

Het klinkt echt als lulkoek hè? Vraag me ook echt af hoe je hiermee wegkomt… Maar goed dit is wat mij verteld is.

2 likes

Nakkie

(snap je hehe)

13 likes

Ik sta hier wel achter, dan kunnen we de naam Nikkie bewaren voor de enige echte die m ook verdient :grinning:

13 likes

Sommige woorden hebben ook bij iedereen weer een andere associatie, ik ken degelijk juist als iets negatiefs (saai)!

2 likes

Ooh ik was zoooo verliefd op die boy :heart_eyes:

5 likes

Jaaaaa Sasha :heart_eyes:

2 likes

Dat geloof ik zeker, als je namelijk middelen (bijv. geld of vastgoed) beschikbaar stelt aan de onderneming van je partner moet daar inkomstenbelasting over betaald worden.

2 likes

Zo bedoelde ik het inderdaad. En dan bedoel ik ‘saai’ ook niet direct als iets negatiefs. Gewoon ‘veilig’.

Ja daar had ik ook aan gedacht maar het schijnt dus dat sommige mensen met ‘vermogen’ zich daarom inschrijven op verschillende adressen. Het kan best dat hij een huis heeft en zij een huis heeft en dat ze voor de belastingdienst niet samenwonen. Pure speculatie dit, voor het geval een zekere advocaat van de sterren zich weer op het forum begeeft. @Luzarl

Sorry hoor deze nerd gaat even los.

*Je zou trouwens denken dat de belastingdienst daar wel actief op zit maar dat zal je nog verbazen. Ze doen ook al jaren niks met influencers die inkomsten in natura ontvangen van bedrijven onder de noemer #spon.

4 likes

:worried: :fearful:

3 likes

Heftig…

1 like

Wat een vaag bericht.

Ik snap het onderstaande niet.
Wat is meegenomen? Gastendoekjes?

“Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. Die heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.”

8 likes