FF Boulevard #5

Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.

Bij mij staat er wat anders.

6 likes

Het is nu indd aangepast zie ik.

5 likes

UGh mn body is ready voor de downfall van lil kleine

105 likes

6 likes

Mag hij blij zijn dat het niet dubai is.

9 likes

Gelukkig deelt hij ze niet! Heftig…

6 likes

Ah wat heftig voor haar dat die foto’s rondgaan :frowning:

5 likes

Ja ik vind dat oprecht zielig

2 likes

Ik hoop echt zo erg dat als het allemaal waar is en die verwondingen zijn schuld zijn zij niet bij hem blijft…

4 likes

Management komt met statement…

3 likes

Laat hem daar lekker een paar maanden weg rotten. Stom joch.

8 likes

Als het waar is dat hij zijn vrouw heeft geslagen dan hoop ik echt dat ze aangifte doet en dat hij net zo gacancelt wordt als bilal wahib.

43 likes

Die roddel van zijn losse handjes gaat al langer de ronde en schijnt ook de reden te zijn dat Koen Kardashian, haar beste vriend, niet met hem omgaat. Hoop ook dat het nu eens echt naar buiten komt en hij gecanceld wordt. Sukkeltje

12 likes

Ja las net ook dat er al geruchten waren dat Koen ook door hem geslagen is

Niet de beste bron maar goed een föhn lijkt me ook sterk

1 like

Ja dat las ik dus ook. Hoe zwaar zou die fohn dan moeten zijn als ie daar een blauw oog van krijgt. Dat geloof ik echt niet

1 like

Iets hoeft niet heel zwaar/sterk/hard te zijn om er een blauw oog van te krijgen hè.
Maar goed of het geloofwaardig is, is een andere vraag

5 likes

Een föhn kan best groot/zwaar zijn? Denk dat ik zeker wel een blauw oog zou kunnnen krijgen van mijn föhn :sweat_smile:

33 likes

Je krijgt van een vuist toch ook blauw oog :sweat_smile: Dat is toch een heel stuk zachter dan een fohn tegen je kop.

Weet niet in hoeverre dit een betrouwbare bron is.

3 likes

Zit Nikkie Plessen ook niet in dat hotel? Dan heeft boulevard vast een scoop

3 likes