Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.
Bij mij staat er wat anders.
Ook de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.
Bij mij staat er wat anders.
Het is nu indd aangepast zie ik.
UGh mn body is ready voor de downfall van lil kleine
Mag hij blij zijn dat het niet dubai is.
Ah wat heftig voor haar dat die foto’s rondgaan
Ja ik vind dat oprecht zielig
Ik hoop echt zo erg dat als het allemaal waar is en die verwondingen zijn schuld zijn zij niet bij hem blijft…
Management komt met statement…
Laat hem daar lekker een paar maanden weg rotten. Stom joch.
Als het waar is dat hij zijn vrouw heeft geslagen dan hoop ik echt dat ze aangifte doet en dat hij net zo gacancelt wordt als bilal wahib.
Die roddel van zijn losse handjes gaat al langer de ronde en schijnt ook de reden te zijn dat Koen Kardashian, haar beste vriend, niet met hem omgaat. Hoop ook dat het nu eens echt naar buiten komt en hij gecanceld wordt. Sukkeltje
Ja las net ook dat er al geruchten waren dat Koen ook door hem geslagen is
Niet de beste bron maar goed een föhn lijkt me ook sterk
Ja dat las ik dus ook. Hoe zwaar zou die fohn dan moeten zijn als ie daar een blauw oog van krijgt. Dat geloof ik echt niet
Iets hoeft niet heel zwaar/sterk/hard te zijn om er een blauw oog van te krijgen hè.
Maar goed of het geloofwaardig is, is een andere vraag
Een föhn kan best groot/zwaar zijn? Denk dat ik zeker wel een blauw oog zou kunnnen krijgen van mijn föhn
Je krijgt van een vuist toch ook blauw oog Dat is toch een heel stuk zachter dan een fohn tegen je kop.
Zit Nikkie Plessen ook niet in dat hotel? Dan heeft boulevard vast een scoop