In ruil voor een tweede turtillio met N beauty
Estelle Cruijff was er sowieso. Maar die zal niets zeggen denk, die zit tot de elleboog in hun achterwerk.
Wat is er toch met Ibiza dat alle sterren daar naartoe gaan? Er zijn toch veel meer strandplekken in Europa die mooi zijn?
Volgensmij zitten er vrij veel bn’ers in dat hotel nu. Zag dat Chantal Bles er ook was. En Nikkie en Estelle inderdaad.
Ik heb in mijn hoofd altijd dat Estelle minimaal 20 jaar ouder is dan de rest (niet omdat ze er oud uit ziet) en dat maakt het elke keer zo een huh zij met hun moment haha
Edit: eindelijk een keer opgezocht, ze is 16 jaar ouder dan lil kleine haha ok dan waren mijn gedachtes niet raar
Volgens mij samen met Mallorca, Portugal en de Griekse eilanden de enige plekken die nu code geel zijn en waarbij je dus niet in quarantaine hoeft als je terugkomt
Nou… nee, een goede vuiststoot is echt niet zachter dan een fohn hoor
Die is toch ook zo’n 20 jaar ouder? Ze is 42 zie ik nu, er staat dat ze actrice is. Ehhhh
Haha ja had net eindelijk opgezocht. Ze is 16 jaar ouder dan lil kleine. Dus ik had het niet zo verkeerd in mijn hoofd
Wat moet zo’n volwassen vrouw ook met zo’n minkukel. Maarja ze is zelf volgens mij ook maar een leeghoofd.
Echt enorm sneu voor Jaimie. Hoop dat die patser nu echt gecanceld wordt.
Ik denk voor de fame? Haar oudste kind is 20, zou logischer zijn als die aan het partyen was met lil kleine en co
Dus als je een leeghoofd bent is het oke als je partner je in elkaar rost? Wat een nare victim blaming is dit zeg
Huh hoe maak jij dit er nou weer van haha. Ik weet niet of Jaimie een leeghoofd is, maar er wordt gezegd dat dat de reden is dat ze met een 16 jaar jongere man is. Niet dat ze daarom mishandeld mag worden.
Huh? Nee. Dat staat er toch compleet los van. En ik had het over estelle cruijf niet over jaimie. Dat ik niet snap dat zij met die lui omgaat.
Jaimie is toch pas 31 en hij 26, haha.
Oh gaat over andere mensen dan.
@jumpsuit nou het leest een beetje alsof het haar eigen schuld is dat ze met zo’n minkukel is omdat ze een leeghoofd is.
Oh het gaat over Estelle, sorry verkeerd begrepen dan
Van mij mogen lil kleine en andre allebei gecanceld worden. Misselijke vrouwonvriendelijke rotventjes bah…