Maar normaal zitten ze daar ook allemaal op een kluitje.
Heb altijd het idee dat ze daarheen gaan uit gebrek aan creativiteit en zodat ze lekker daar hun bekendheid kunnen uitmelken of zo. @maurice
Maar normaal zitten ze daar ook allemaal op een kluitje.
Heb altijd het idee dat ze daarheen gaan uit gebrek aan creativiteit en zodat ze lekker daar hun bekendheid kunnen uitmelken of zo. @maurice
Kan nog een food belly zijn icm met houding?
Zou het wel sneu vinden voor Monique die zo snel is ingeruild.
Jeeezus wat kut dit soort speculaties
Poeh, ik las dat nieuwsartikel over de arrestatie van Lil Kleine en ik kreeg wel even kippenvel bij het stukje dat Jaimie bloedend de kamer uit is gevlucht, en zich bij de receptie heeft gemeld. Als je met een BN-er gaat, weet je dat zoiets heel veel commotie op gaat leveren. Wat een angst.
Als het waar is, moet deze man heel gauw gecanceld worden.
Ik vind het echt naar dat er speculaties zijn dat ofwel Monique ofwel Sarah zwanger is. Die speculaties zijn gewoon niet oké, vooral niet met de wetenschap dat het kindje van André en Monique er ook volgens mij ook niet ‘spontaan’ is gekomen.
Heb een foto van Jaimie gezien. Ze ziet er idd wel gehavend uit. Dikke wang, bloed op haar gezicht, straaltje bloed uit haar hoofd. Hoop dat die Kleine nog harder wordt gecanceld dan Bilal.
Wordt de foto verspreid?
Ja, ik zag het ook voorbijkomen op twitter
Ja op verschillende platformen staat een foto…
Wie is er überhaupt fan van dat snotaapje? Echt cancelen…
Hmm. Weet ik niet. Het is een foto van heel dichtbij. Lijkt me geen selfie. Eerder misschien een… Politie foto? De foto die rond gaat is ook een foto genomen van een beeldscherm.
Op shownieuws insta wordt gezegd dat haar management heeft laten weten dat die foto los staat van dit weekend
Nou, wat een fantastisch leven lijdt (…) zij dan, als ze vaker zo gehavend weg komt bij mensen.
mooi woord
Hij had twee maanden terug ook Koen Kardashian geslagen?
Dan had ik als ik Jaimie was heel snel de koffers gepakt en zoontje meegenomen, voordat hij die straks ook nog iets aandoet.
Denk dat het iq hier vrij gemiddeld is hoor, laat je niet misleiden door die citoscores
Zo zielig voor Lio, die kan dit later allemaal online terug vinden… hoop niet dat hij erbij was.
Ik vind het een beetje ver gaan om in deze situatie te zeggen wat ze had moeten doen. Veel mishandelde vrouwen kunnen of durven niet zomaar weg gaan.
Wordt wel gezegd dat hij er bij was😔 arm kindje