Ze heeft in ieder geval wel melding gedaan. Dat kan voor de officier van justitie genoeg zijn.
Dat ie nog heel lang vast mag zitten
Lees net bij de Telegraaf dat hij weer op vrije voeten is.
Ja dat doen ze echt vaak
Ja precies er is een kind bij betrokken. Zij is slachtoffer van zijn mishandeling en we weten niks over de precieze situatie dus kunnen niet oordelen over het feit dat ze nog bij hem is terwijl dit al vaker is gebeurd waarschijnlijk. Maar⊠Ze (en hij ook natuurlijk) heeft verantwoording voor een kind, een kind die nu betrokken wordt in drugsgebruik, fysieke en waarschijnlijk ook verbale mishandeling en opgroeit in een ongezonde thuissituatie. Hopelijk komt er inderdaad onderzoek en betrokkenheid van veilig thuis zodat het kind in een veilig thuissituatie verder op kan groeien
Oh gelukkig!
Wat heeft Yvonne hier nou weer mee te maken haha
Hahaha oh life of Yvonne is er ook weer als de kippen bij 
Die Yvonne vindt zichzelf ook wel Queen of Tea geloof ik
Volgens Shownieuws is hij voorlopig wel op vrije voeten
Volgens mij is dat bedoeld als een soort watermerk
Denk dat we vooral niet moeten vergeten hoe moeilijk het vaak is voor vrouwen om bij hun man weg te gaan na huiselijk geweld. Als buitenstaander denk je al gauw; nou ik zou het wel weten hoor. Maar realiteit is dat dit vaak gewoon echt heel moeilijk is. Ik weet de precieze cijfers niet meer, maar ik geloof dat er gemiddeld zoân 30+ (serieuze) incidenten gebeuren, voordat iemand daadwerkelijk zijn koffers pakt.
Daarbij, die mannen (of vrouwen natuurlijk) zijn vaak geen lieverdjes he (anders doen ze dit niet). Er is echt méga veel lef voor nodig om echt voor altijd je spullen te pakken. Vooral als je bv (financieel) afhankelijk bent van iemand. Ik vind het al knap van Jaimie dat ze uberhaupt melding heeft gemaakt bij het hotel. Kan me voorstellen dat dat echt heel kut is om te doen over de vader van je kind/je vriend.
Dit is zijn schuld, niet haar schuld. Al heeft ze weet ik veel wat gedaan; mishandeling is nooit oké!
Uwlchhh hoe voorschut ook een doorzichtig nektasje met briefjes van 500
En dat verhaal van Bilal cancelen vs lil kleine cancelen: ik vind het anders of er een kind bij betrokken is of tussen twee volwassenen en we weten niet eens wat er precies gebeurd is, wat bij Bilal wel het geval was. Als lil kleine zân zoontje wat zou aandoen zou hij zeker net zo hard gecanceld worden
Hoop vooral dat het (naar omstandigheden) goed gaat met jaimie en lio
Edit: het is geen doorzichtig nektasje maar een soort bodywarmer met een vakje erop. Net zo erg
Ja maar echt. Ook moet ie wel even melden dat ie de fotoâs van Jaimie wel heeft gezien maar hij gaat ze niet delen hoor!!
Ja dit. Maar die hele âwaarom gaat ze toch niet gewoon bij hem wegâ narratief (niet alleen nu maar vrijwel altijd bij huiselijk geweld) moet sowieso echt eens klaar zijn. Als we eens gingen vragen âwaarom mishandelen zo veel mannen hun partnersâ ipv âwaarom gaan die vrouwen niet weg?â zouden we misschien echt eens naar oplossingen kunnen kijken ipv steeds weer die low-key victim blaming.
Dit vond ik een goede docuserie over partnergeweld. Er komen slachtoffers, daders en experten aan het woord