FF Boulevard #5

Hella was toch die bruiloft van hun aan het plannen op Ibiza. Dat zou toch gevolgd worden door Discovery?

1 like

Dat is nu discover de bajes geworden

6 likes

Oh wauw Dumpert deelt nu de foto van Jaimie. Dit vind ik wel echt te ver gaan.

1 like

Ben benieuwd of die bronnen kloppen

4 likes

Redelijk wat drugs*
Hele eiland ligt onder

2 likes

Echt zo verdrietig dat die toxic mannen zo’n enorme platform krijgen. De vrouwen worden bestempeld als dom of zwak en de mannen die, die kerels volgen juichen alles alleen maar toe.
Top. Echt top dit.

17 likes

Ach, wat fijn voor ze :heart:
mensen die zoiets overkomt gun je echt alles

36 likes

Wow wat mooi!

3 likes

To be fair: ik denk dat je als je het geld hebt in deze tijd beter een rolex kunt kopen (die over wat jaren ‘vintage’ is) dan dat je een spaarrekening of een beleggingsrekening opent voor je kind. :flushed:

Verder echt heftig natuurlijk. Hoop dat ze voor zichzelf kiest, zeker ook voor huh kindje.

3 likes

Ik denk zelfs dat hij er helemaal niks over gaat zeggen en het laat over waaien.

15 likes

Dit. Jorrik gaat door niemand gecanceld worden.

16 likes

Waarschijnlijk komt hij hier gewoon weer mee weg…

1 like

Mwah, iets zegt me dat de Spaanse autoriteiten dit niet zomaar over hun kant laten gaan. Zo’n verwende Hollandse snotneus die een gloednieuw hotel komt slopen en onderwijl z’n vrouw mishandeld valt daar echt niet lekker hoor.
Sowieso zijn ze daar geneigd toeristen hard aan te pakken als ze de wet breken ( en terecht)

35 likes

Ik weet natuurlijk niet wat er in deze situatie is gebeurd dus dit gaat niet specifiek over hen, maar in situaties waarin huiselijk geweld speelt, kan Veilig Thuis er wel aan te pas komen, ook en eigenlijk vooral als er kinderen zij betrokken zijn. Zo kan het zijn dat er toch wat wordt gedaan, ondanks dat er geen aangifte wordt gedaan.

Ze heeft in ieder geval wel melding gedaan. Dat kan voor de officier van justitie genoeg zijn.

8 likes

Dat ie nog heel lang vast mag zitten

5 likes

6 likes

Lees net bij de Telegraaf dat hij weer op vrije voeten is.

2 likes

Toch niet?

2 likes

Ja dat doen ze echt vaak

1 like