Goeie! Meteen gedaan
Toch ben ik wel benieuwd naar beide kanten van het verhaal. Ik keur het absoluut niet goed wat hij heeft gedaan maar ben wel benieuwd naar de aanleiding als die er was.
Er is noooooit een legitieme aanleiding voor geweld. En al helemaal niet in bijzijn van een kind. Maar uberhaupt niet. Nooit!
Ik leg het niet helemaal goed uit met mijn brakke hoofd.
Sorry.
Nou ik snap die opmerking wel in de zin dat zij misschien met geweld startte? Wie weet is zij heel erg agressief en is ze er net zo deel aan geweest als hij dat is.
Ik zeg nergens dat er een aanleiding moet zijn, volgens mij zeg ik dat zelfs er nog bij.
Sorry ik leg het gewoon niet zo goed uit op dit moment.
Ik suggereer helemaal niks, dat doe jij nu.
We zijn er allemaal niet bij geweest. En ik vind Lil Kleine een walgelijk pisventje en wil dus ook helemaal niet zeggen dat ik haar de schuld in de schoenen schuif.
Wat ik wel wil zeggen is dat er genoeg vrouwen zijn die zelf gewelddadig zijn in een relatie.
Want? Omdat zij een vrouw is?
Eh nou zelfverdediging vind ik wel een reden om iemand te slaan of whatever. Maar lijkt me niet dat dat hier aan de hand is gezien ze naar de balie is gevlucht.
Als jij als vrouw een man (flink) slaat kun je een tik terug verwachten. Sorry.
Maar goed ik zeg niet dat dat het geval is nu.
Ik snap de opmerking ergens ook wel. We hebben namelijk nul informatie; we zijn er niet bij geweest dus we weten ook niet wat er gebeurd is. Ik acht de kans klein, maar misschien was het wel zelfverdediging vanuit lil kleine. We weten het simpelweg niet toch?
Bij bilals situatie, waar het hierboven veel over ging, was iedereen getuige van hetgeen wat er zich afspeelde. In deze situatie weten we alleen dat lil kleine is opgepakt, de rest is eigenlijk speculatie. Daar is niemand mee geholpen, helemaal het kind in deze situatie niet. Ik hoop dat iedereen veilig is en dat de gene die berecht horen te worden dat ook worden.
Nou precies dat. Al had zij hem als eerste was aangevallen dan is er altijd nog bijvoorbeeld de optie van de situatie weg lopen of hulp halen ipv terug meppen.
Nou als we dan toch allemaal aan het gissen zijn.
Wie weet is zij vaak heel erg gewelddadig. Slaat ze hem en en kleineert ze hem. En sloeg hij nu een keer door.
Je weet het niet.
Wat ik wil zeggen is is dat ik het gek vind dat huiselijk geweld alleen kan worden toegedicht aan een man. Terwijl vrouwen zelf net zo schuldig er aan kunnen zijn.
En misschien is dat ook helemaal niet van toepassing in deze situatie. Maar ik snapte wel de vraag van @Fenayi in dat licht.
Eens met terugmeppen, ook als t een vrouw is. Gelijkheid werkt beide kanten op.
Dat is ook weer niet nodig haha. Maar dat is het nooit met vechtpartijen.
Blij dat iemand mij begrijpt haha.
Maar de kans dat dit zelfverdediging was vanuit lil kleine is toch echt minimaal? Waarom wordt er gezocht naar een optie waarin hij niet de boosdoener is, dit is toch overduidelijk WEL het geval. Bizar dat er gespeculeerd wordt over dat zij misschien wel heel agressief is en lil kleine eigenlijk het slachtoffer.
Klopt ik ben ook aan het gissen. Niemand is er bij geweest. En ik denk ook niet dat hetgeen wat ik postte ook de daadwerkelijke situatie is.
Ik wilde alleen uitleggen dat ik de eerdere opmerking van @Fenayi wel snapte.