Voor mij is hij gewoon de boosdoener en hoop ik ook echt dat hij hier in NL gecanceld wordt. En dat hij zijn Louis Vuitonnetjes waar hij zo graag mee pocht moet verkopen om brood op de plank te kriigen.
Ik probeer juist niet te speculeren, want we weten het simpelweg niet. Je speculeert zelf in die zin ook toch? Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat hij de boosdoener is, noch dat zij de boosdoener is. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, gaat beide kanten op toch? Maar misschien zitten we dan niet helemaal in het juiste topic als we niet willen speculeren. Hoop in ieder geval dat iedereen veilig is en de waarheid (wat dat ook is) boven tafel komt voor het kind wat in het spel is.
Ik zie in de comments bij Jaimie op instagram allemaal goedbedoelde adviezen staan (ook veel haat en oordelen overigens). Snap dat mensen dat goed bedoelen, maar ik vind het zo suf. Lijkt me al verschrikkelijk dat dit zo publiek is en dat iedereen er maar een oordeel over heeft. Dit is voor haar al heel heftig en moeilijk om te verwerken, en dan denkt jan en alleman maar even te moeten zeggen hoe jij met je slachtofferschap en deze situatie om moet gaan.
Sorry heel random maar minkukel is echt een van mn favoriete woorden en ik hoor het mensen niet zo vaak zeggen dus vond het ff leuk dat je het gebruikte
Het is momenteel wachten op meer info over wat er effectief gebeurd is maar toen ik dit nieuws hoorde moest ik onmiddellijk denken aan het interview van Jamie met Robbert Rodenburg in zijn open kaart serie op youtube. Daarin stelt Robbert haar de vraag; âjij en Jorik staan allebei gekend als vurige types, hoe heftig is jullie relatie?â
Ik kreeg toen al rare vibes van haar antwoord want ze zegt dat zij ook de strijd kan opzoeken en hij ook en dat ze explosief zijn met zân tweeĂ«n en aan elkaar gewaagd. Ze zegt ook dat de hoogte- en dieptepunten zeer explosief zijn. Ik kreeg toen ik dit zag eigenlijk al een beetje de vibe dat er eventueel geweld zou zijn in hun relatie door hoe ze erover spreekt ofzoâŠ
Hierbij de link (het is de eerste vraag)
Nou, de zaak is al weer geseponeerd. Het lijkt er inderdaad toch op dat het ventje er weer vrolijk mee weg komt.
Ik hoop het van harte.
Ik wilde precies dit schrijven toen ik jouw comment zag, deze hele vergelijking slaat nergens op. Ze zitten beide gewoon hartstikke fout
Alleen maar gespeculeer haha. Niks nieuws. Jammer
Los van de ernstige situatie ben ik even benieuwd. In die realityserie van Jaimie wordt ook de weg naar de bruiloft gevolgd, die wordt gepland door Hella Huizinga. Stel, er is sprake van huiselijk geweld (van een kant, van beide kanten, dat doet er even niet toe) zou jij als wedding/evenementenplanner die bruiloft dan nog willen doen?
- Ja, want er is geld in te verdienen/exposure voor mijn bedrijf.
- Ja, want de aard van het huwelijk interesseert me niet.
- Nee, ik zou niet achter een huwelijk met geweld staan.
- Nee, ik zou bang zijn voor de reputatie van mijn bedrijf.
- Nee, wantâŠ
- Ja, wantâŠ
0 stemmers
Er komt helemaal geen seizoen 2 meer toch? Volgens mij vond hij de show zelf ook maar niks want het ging best veel over hem zonder dat hij in beeld kwam.
Ik dacht dat ik laatst zag dat er wel een tweede seizoen kwam. Hoe dan ook, ook los van de serie is Hella de huidige weddingplanner.
Ik kijk nu voor het eerst op de insta van Jaimie, maar heeft ze nou alle fotoâs met lil kleine verwijderd of hadden ze die sowieso al niet samen?
Ja dat doet ze wel vaker.
Ah, ik las al dat er dinsdag naar buiten zou komen dat Sarah zwanger is. Maar had daar sterk mijn twijfels bij, maar misschien dan toch?
Wat een kut onderwerp ook om over te speculeren.
Waarschijnlijk is dit het âgroteâ nieuws waarmee de story
komt. Een samenwerking voor het EK met het Kruidvat ?
Hoe onboeiend⊠echt gaaaaap
Edit: niet gericht aan jou, maar dit nieuws is nauwelijks nieuws te noemen.
Volgens mij is dit echt haar nieuwe ding: views pakken over het leed van anderen (ook over Bilal en Marco heeft ze videoâs gemaakt). En natuurlijk in de video haar eigen producten promoten. 
Wat vind ik haar irritant⊠die zelfvoldane blik er ook bij.