We blijven die Y.vonne wel telkens oprakelen met haar ondergemiddelde views/bereik. Ze heeft zelf haar like en comment functie uitstaan als een lafaard dus vind dat ze het ook niet verdient om hier besproken te worden. Die meid geilt op elke mention die er van haar gemaakt wordt volgens mij.
Is die Yvonne zelf niet ook flink aan de sos
Ik zag haar vandaag voor het eerst en vind haar nu al irritant. Heb bij haar echt het gevoel dat ze het hele verhaal volledig als entertainment ziet
Gvd Nederland is er ook slecht aan toe hĆØ als dit de 2 keuzes zijn
Moet altijd aan dit lied denken bij haar ;). https://youtu.be/cueKV3zQAFo
Weet nog dat mn kleine broertje dit toen leuk vondš. Op telekids toen? Vergane glorie.
Ik vind de term ājuiceā ook echt heel erg ongepast om te gebruiken bij huiselijk geweld
Ik zou dit absoluut niet op prijs stellen als ik Jaimie was⦠zo publiekelijk ook. Stuur dār even een appje ofz. En mocht je dār nummer niet hebben, lijkt me dat gelijk een goed signaal om je er niet mee te bemoeien.
Wie de fock is dat wijf?!
Yvonne Coldeweijer aka Keet
Ik hoop ook voor het kindje dat hij in een veilige sfeer mag opgroeien. Als er zoveel drugs gevonden is waar hij bij was, plus dat hij er was tijdens de vernieling. Moet er toch iets gebeuren met Jorik, en hun thuissituatie.
Echt schaamteloos is zij. Ook hierboven dan een tekst delen en dan wel haar naam erbij zetten, als inderdaad een soort watermerk, want iedereen moet weten dat het van Yvonne komt!!ā¬/ā¬/!!! Ik zag ook dat ze die video ging opnemen en daarvoor in haar instastories zei dat ze vast veel vragen zou krijgen over haar blouse (hoe dan? Je comments staan uit) maar dat ze hierbij gelijk even het linkje zal delen, zo behulpzaam dat ze is.
Sorry hele uitbarsting van mij maar echt wtf, GELIJK een video plaatsen ook.
Naja op zich doen we in dit topic hetzelfde door alles hier steeds te bespreken
Vind ik eigenlijk ookā¦vind het een beetje hypocriet om op een roddelforum te posten maar dan iemand te judgen die roddelvideoās plaatst
Hij voelt zich sowieso schuldig naar Bilal ook.
Hij benoemd dit constant.
Ja omdat Fawry er altijd als de kippen bij is, zonder volledig op de hoogte te zijn.
Treurige situatie⦠uit onderzoeken blijkt dat er al meet dan 30x een āincidentā is geweest voordat een slachtoffer ergens melding van maakt. Alleen daarom zou het geen incident mogen heten.
ik kan NIET, 0% met die laatste alinea
waarom is dat het vernoemen waard?
zou hij de term āgrappen en grollenā echt zelf gebruikt hebben?
welke 27 jarige praat zo?
Irritant ventje met zijn poep -en pieshumor. Ha ha ha 
Het nieuws over AndrƩ is nog meer nieuws over AndrƩ. Echt helemaal top dit