Goh weet je wie ook van poep- en pieshumor houdt? Mijn neefje van zeven. Niveautje hoor.
We verdienen er misschien geen geld aan maar we zitten echt niet in een roddeltopic met enorm verheven motieven. Het beestje wordt niet bij de naam genoemd maar het wordt hier wel behandeld als juice
Leeft ons Dré nog in 2005? Kan me vaag herinneren dat die uitspraak toen ook vaak werd gedaan (en ook al niet grappig was)
Maar maar maar⊠het Grote Nieuws zou toch in de Story komen? Dit is van Veronica. Telt niet.
Die gast maakt zichzelf echt zo belangrijk.
Rumag wil ook graag een statement maken.
Veel likes en lovende reacties. Ben jk de enige die dit de plank volledig vindt misslaan?
(Was er niet iemand op het EGF - Ludo!? - die dan altijd zei NEE, JE BENT NOOIT DE ENIGE!)

Eens in die zin dat we met zijn allen heel ver weg moeten blijven van victim-blaming.
Wel met de kanttekening dat het procesverbaal niet is vrijgegeven en dat alles nog speculatief is. Dus ook eens met de opmerking âwe kennen niet het hele verhaalâ.
Weinig tot nooit, maar meestal gaat het over iets onboeiends en nu gaat het over huiselijk geweld. (Door Peter Rrrrrr ook wel huishoudelijk geweld genoemd)
Wanneer.rotten.zij.eens.van.de.planeet.af.?.
Haha huishoudelijk geweld, dat is meer hoe ik met de stofzuiger de trap op en af loop.
Ik zag net op RTL boulevard dat Lille Kleine alweer geniet van het strand met zijn vrienden. 
Jemig is er dan echt niemand op die hele redactie die denkt âGoh misschien moeten we geen grappen maken over mishandeling?â
Heeft TopNotch eigenlijk al eens een statement uitgebracht?
ah heeft Rumag weer een âinspirerendeâ tekst gejat.
misbaksels.
Nee en daar had Selma Omari weer een story over (dat het zo dubbel was)
Volgens mij zijn Olcay en Jaimie geen vriendinnen, maar Olcay is zelf opgegroeid met huiselijk geweld, en doet daar ook veel activisme werk in.
Weet dat ze bij begin Corona lockdown zich daar ook sterk voor heeft gemaakt. Vind het wel een sterk statement naar Boulevard/Shownieuws/Story/etc, vooral als het al langer bekend is in die kringen en niemand wat zegt.
Ik ken heel Yvonne niet, maar ze haalde tijdens Boulevard al het bloed onder mijn nagels vandaan
Wat een lief bericht van hem