FF Boulevard #5

Huh?

15 likes

Ik zie inderdaad wel gebeuren dat ze om deze redenen een Nederlander zullen kiezen, maar de oorspronkelijke K3 was ook volledig Belgisch dus dat zou niet nodig moeten zijn.

4 likes

Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen het boeiend vinden om een jaren 90 kleuterband te volgen :sweat_smile::sweat_smile:

85 likes

Zal wel meevallen denk ik, ik was vroeger mega fan van k3 toen het nog de origenele 3 waren

3 likes

Nee hoor ben t met je eens.

1 like

Kwhatever.

4 likes

Deze kleurt echt nice bij je avatar.

20 likes
13 likes

Hahhaha dit kan toch niet waar zijn
Hoe is hij dan nog serieus te nemen :joy:

15 likes

Wow. Ik wil zeggen dat het me verbaast, maar eigenlijk verbaast het me niet.

7 likes

Eerste huwelijksaanzoek van dit jaar?

20 likes

Hahaha deze toevoeging op die site ook. Lachen en huilen tegelijk:

“Sommige roddels en scoops zijn zo heftig dat we deze niet kunnen plaatsen op de website, maar wij willen deze roddels en scoops wel graag met je delen en dat kan door ze te mailen.”

Nee sure, dan is het wel oké om heftige shit van anderen te delen :upside_down_face:

7 likes

Misschien wil ze gewoon bijhouden hoe lang haar nagellak blijft zitten :roll_eyes:, Beutygloss stijl.
Ik kan het gewoon niet geloven. Haha, deze man.

3 likes

Wist niet dat YoYo Tea van Rachel Hazes was? Dre en Sarah waren er blijkbaar ook bij (even op insta gekeken). Sowieso Tea Guys >> YoYo.

2 likes

Nee, is niet van haar. Zij heeft dus een franchise geopend.

1 like

Ik zou het echt fantastisch vinden als Karen en Kristel het zouden doen, en natuurlijk Kathleen maar die zit in Z-Afrika. Maar ja dat gaat niet gebeuren natuurlijk. De vorige keren was het juist leuk doordat de huidige k3tjes zo betrokken waren. Zouden Hanne en Marthe er iets over te zeggen hebben wie het gaat worden? Ik hoop van wel voor ze…

4 likes

Ah dat kan natuurlijk ook. Ga er overigens toch niet heen. Kreeg dit per mail en vond de combo van bubble tea en Rochel Hazes zo random :joy:

4 likes

Ew yoyo heeft echt de smerigste bubble tea gewoon

6 likes

Dit. Jij bent echt mijn boba vriendin geworden hier :joy:

@JelaBerlijn Ja, haha merkte het ook op

1 like

Kim Kardashian heeft haar baby bar niet gehaald en ik vind het zo stoer dat ze alles heeft gefilmd en het gewoon op tv laat komen. Ik was altijd zo zenuwachtig voor toetsen en wilde nooit dat mensen mijn cijfers wisten, maar zij heeft het feestje gefilmd die ze kreeg toen ze klaar was en ook dat ze een score kreeg.

4 likes