Ik vind heel veel van Kim maar idd zoiets, haar breakdown met Kanye filmen en ook dat ze haar psoriasis liet zien etc maken haar net weer iets sympathieker voor mij (hoewel ze ook wel heel erg vh mooi weer spelen zijn)
Top Notch heeft eindelijk gereageerd.
Zo uitgebreid - maar wat is het punt nou dat ze willen maken? Geen idee
Een paar dagen geleden hadden sommigen t hier over Jennifer Aniston en dat ze er nu toch opeens wel plastic uitzag maar sorry ik weet niet wat jullie gezien hebben hoor, ze ziet er gewoon geweldig uit.
Natuurlijk heeft ze hulp gehad om het bij te houden maar ik vind het echt ongelofelijk hoe ze er nog steeds praktisch exact uitziet als toen.
Courteney is de enige die er echt anders uitziet, geloof dat ze een paar jaar geleden heeft verteld dat ze spijt had van haar ingrepen ook. Ze ziet er in ieder geval natuurlijker uit dan 10 jaar terug.
Dat ze hem niet cancellen
Ik ben echttttt Jen fan, echt in alles en ze moet ook zekers doen en laten wat ze wil
Enige dat ik iets minder mooi vind, is alsof het lijkt dat ze iets te strak heeft gelift? Iets rondom haar ogen, ze heeft nu dat kat-vormingen (feline?) look wat ook populair was? Melania oogopslag. Dat had iets minder gemogen. Nogmaals Jen is goud
Maar Lisa is geen spat veranderd!
Zij is echt een van mijn all time favoriete celebrities ooit. Alles wat ze doet is geweldig.
Haar shows âThe Comebackâ & âWeb Therapyâ zijn zo ongelofelijk underrated.
Het enige wat bij mij is blijven hangen is dat TopNotch even recht zet dat ze géén politieke partij zijn. Voor wie daar nog over twijfelde
Wat ze bedoelen: ze kunnen nog geld verdienen aan Lil Kleine dus ze willen hem niet laten vallen.
Johan Derksen (72) stopt in 2022 met televisie maken: âIk ga het niet missenâ Johan Derksen (72) stopt in 2022 met televisie maken: 'Ik ga het niet missen' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Beste nieuws om mee wakker te worden.
Ik ga hem niet missen!
Ja en ook voor vrijheidsstrijders (zoals op de Molukken!!!)?
Bedankt Johan, wij gaan jou ook zéker niet missen.
Jaaa lekker oprotten!!! En neem gelijk de crew van dat kloteprogrammaatje ook mee naar huis aub.
Shit! Had op ze gestemd 17 maartđ.
Hebben jullie het statement van Top Notch / Jiggy Dje al gezien? Wat een hoop bs zegâŠ
Ja ging hierboven ook over, echt onzin
Ja ik vind dit dus ook. Alsof ze de zus is van Monique Smit of geboren is in Schagen.
Noord Hollanders hebben soms echt zoân typische look dat als je hun hoofd ziet, je hun accent al kan horen zonder dat ze gesproken hebben.
Vind het bij Samantha ook een Mindfuck dat er niet zoân lelijk Noord-Hollands accent uitkomt.
Noord Hollanders hebben soms echt zoân typische look dat je als je t hoofd ziet
Dit heb ik ook bij Limburgers en Tukkers.