FF Boulevard #5

Ja voor zo’n klein landje zijn er toch best wel typische verschillen, even heel generaliserend.

4 likes

Oh interessant. Waaraan?

Ik kan Limburgers dan weer totaal niet herkennen. Brabanders in mijn stad wel omdat ze FUCKING SCHREEUWEN niet normaal.

Kan alleen Friezen en Noord Hollanders herkennen denk ik. En biblebeltvolk, die hebben vaak zo’n zuinig mondje.

32 likes

Nou echt exact dit! Ook qua kleding etc met zon keren jack

1 like

Een zuinig mondje :joy:

2 likes

Limburgers hebben een bepaalde stand van de neus, mond, en kin.
Daarnaast herken ik ze ook vaak aan de kleding. Provinciaal “chique” wat eigenlijk al 15 jaar niet meer hip is.

Tukkers hebben daarentegen vaak lijkt het überhaupt geen kin.

16 likes

Ja ze ziet er altijd uit of ze shopt op de zwarte markt Beverwijk idd en exclusief nep-leer en synthetische stoffen draagt.

Ze heeft vast ook een tuinschilderij.

10 likes

:joy:

Haha iemand die ik ken komt uit brabant en als je haar ziet is het zo een schattig petit meisje… tot ze gaat praten aka skreeuwen :sweat_smile:

4 likes

Ja zoals Sem uit Eotb, dat vind ik zo’n typische Brabander.

Zo klein maar zo Fucking luid

10 likes

Jaaa klopt! Hoe kan er ook zoveel geluid uit een mens komen :joy::joy:

3 likes

Ja en rokken, huidskleurige panty’s.

Vind noord Hollandse accenten (niet Amsterdams) overigens tot een van de meest plompe horen. Dat valt allemaal zo uit die mond

4 likes

Dit is echt niet te verstaan toch

1 like

Ik vind dat Volendams ergens nog wel charmant, West-Fries is veel lelijker.

Maar niemand op de wereld die zo lelijk Nederlands praat als Glennis Grace. Hoe zij een G uitspreekt, zelfs in een lied, is gewoon een aanval op je gehoor. Als zij fluistert doet het nog pijn. Zo intens lelijk.

26 likes

Ja dit vind ik ook nog wel charmant. Het is inderdaad misschien meer west fries of ander noord Hollands, hetgeen waarbij die woorden echt zo uit de bek vallen

1 like

Het klinkt allemaal steeds stommer eigenlijk deze hele nieuwe zoektocht naar een nieuw K3 lid. Zo jammer :sob: en dat Axana misschien ook wel gestopt is. Misschien zien zij er gewoon ook geen heil meer in?

Heb je een plaatje? Ik ben heel benieuwd

1 like

Met zwaar geverfd haar en fake tan bruine benen.

1 like

Ze is gewoon boos op het wereldje omdat ze niet er niet meer bij hoort.

Ze probeert steeds nieuwe dingen om relevant te blijven en nu is het dit soort filmpjes en fotos posten.

Ik vind het tragisch.

9 likes

“ontworpen”

15 likes

Mijn design hart huilt :sob:

6 likes