FF Boulevard #5

Je hebt een naamgenoot zie ik, maar die is niet thuis😆

Hahah ja dat zag ik ook :joy: foefjeisweg :joy:

1 like

Irritant is zij ja. Eerst probeerde ze het als een soort modemeisje ofzo maar nu dat niet werkt gaat ze maar over op roddels. Krijg een beetje zo’n vibe van “ik wil er heel graag bijhoren”. Deze meid is net zou oud als ik, 33 volgens mij. Please

1 like

Ik heb net nog eens dat statement van Top Notch geleden (wat een bullshit) en die post die erop reageert en nu veel momentum krijgt, maar daardoor dacht ik aan iets. Weet even niet wat mijn mening is, dus ben benieuwd naar jullie meningen.

In de situatie met Lil Kleine en zijn vriendin is er hoogstwaarschijnlijk mishandeling geweest, hij wordt hier in Spanje niet voor aangeklaagd op dit moment. Ook blijft zijn vriendin bij hem. Kan je dan verwachten dat een TopNotch zijn handen van hem aftrekt? Ik vind het lastig, omdat in dit geval zijn vriendin besluit om bij hem te blijven, dus ergens vind ik het ook bevoogdend als anderen dan zeggen: daar gaan we niet mee door, als notabene het slachtoffer zelf dit wel doet. Ik snap dat het heel ingewikkeld ligt allemaal, maar toch voelt het ergens ook alsof dit haar besluit is en anderen dat dan ook moeten respecteren. Of is dit een onzinredenering?

2 likes

Ik vind haar reactie/besluit los staan van hoe de samenleving en eventuele labels en radiozenders er mee om moeten gaan. Haar beslissing is haar beslissing, maar vind het alleen maar goed dat ongeacht wat zij besluit, er wel nog andere organisaties zijn die het niet vinden kunnen en daarom bepaalde keuzes maken. Vind dat dat los moet staan van wat Jaimie beslist.

16 likes

Ik vind niet dat het slachtoffer de bepalende factor moet zijn, maar de daad.

23 likes

Maar zou Lil Kleine Topnotch eigenlijk kunnen aanklagen als ze het contract met hem opzeggen aangezien hij niet vervolgt wordt in Spanje ?

Dit vind ik in principe ook, maar ik vind het hier lastig omdat we niet precies weten wat er gebeurt is, en zijn vriendin blijft én de rechtbank niks doet. Maar ja, sommige dingen kunnen ook lastig bewezen worden. Ik ben blij dat ik geen mening hóef te hebben.

3 likes

Ik snap je precies, dit soort vrouwen heten ook altijd (Marie) José

13 likes

Wow ik kom er net ook 1 tegen op insta! Maar ze is volgens mij Rotterdams (schoonmoeder van André)

1 like

Wow ik vind matthew Perry er echt heel anders uitzien in de reunieaflevering :scream:

Kom ff naar het nu op tv topic haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Het is vreselijk.

Als ik me goed herinner verkocht ze ooit ook telefoonhoesjes met chanel en kreeg ze advocaten achter haar aan.
En had ze een bedrijf waarbij je tassen en kettingen kon huren maar ging ook mis

1 like

Klikte net op haar laatste video (echt waarom, precies wat ze wil dat iedereen haar clicks geeft) en in de 1e minuut zit ze zichzelf al veren in de reet te steken:
Ze is gesloopt door afgelopen week want ze moest ZOVEEL stories posten want er was zoveel juice, maar het heeft haar wel veel nieuwe volgers opgeleverd.
Wat een meid echt.

5 likes

Het houdt niet op
 niet vanzelf

Kan iemand bij de column van Angela de Jong? :nerd_face: Hij gaat over de familie Hazes.

3 likes

Nee maar hier geeft ze een ‘tipje van de sluier’ over wat ze heeft gezegd in de column

https://www.ad.nl/video/angela-kijkt-tv-nederland-kotst-van-familie-hazes~p229618

Heb niks te doen dus heb het uitgeschreven wat ze zegt :smile:

Kernwoord is schaamteloosheid.
Dat ze niet snappen dat het voor de kijker toch erg raar over komt dat je eerst van de daken schreeuwt dat je gelukkig wordt van de één en die koud een maand of 2 later inruilt voor iemand anders die dan ook weer de grote ware liefde is.
Je kan ons misschien 1x voor de gek houden en we trappen er een keertje in maar daarna houdt het natuurlijk wel op.
En het heeft ook te maken met een groter iets wat daar boven hangt, namelijk normen en waarden. Er is hier een ex in het spel, er is hier een kind in het spel en daarvan denk ik altijd jongens houd daar iets meer rekening mee

13 likes

Fawry heeft het gedeeld in zijn stories

1 like

Zie alleen een screenshot met de tekst dat ie zelf het hele artikel niet kan lezen. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Oh wat stom, dan heeft hij het weggehaald! Het stond er vanavond wel

1 like