FF Boulevard #5

@Krabsalade
Ik heb het ook gezien. Iemand zal die screenshots wel doorgestuurd hebben. Hij had ze dus idd in zijn stories geplaatst. Maar denk dat ie daar (terecht) commentaar op gehad heeft want het was een premium artikel. Die hij vervolgens doodleuk gratis met duizenden anderen deelt :sweat_smile:

Vond het zelf niet een heel bijzonder artikel eigenlijk. Niet iets wat we zelf niet zouden kunnen bedenken ofzo. Alleen zij verwoord het altijd nogal hard

1 like

Ik ga stuk. NU heeft ter ere van Ivo’s 75e verjaardag een stuk geplaatst met zijn “opvallendste uitspraken” maar dat is gewoon 1 groot shade festijn geworden :joy: :joy:
Een soort: Dit is hoe arrogant Ivo Niehe eigenlijk is!

33 likes

Hahaha, kut ivo

3 likes

Haha wat een roast! Die Ivo is zo’n eng mannetje. Het is wel irritant dat hij nu weer positieve aandacht zal krijgen omdat hij 75 wordt.

3 likes

Ugh ik kan die man écht niet horen of zien (en gelukkig niet ruiken).
Zelfs bij een reclame zap ik weg, nu met dat nieuwe programma met zijn dochter.
Blurgh.

2 likes

Ik snap niet dat ze nu programma’s met/over hem hebben op vrt, vier Ă©n vtm tegelijk🙃

2 likes

Rachel Hazes gaat even los op Angela :popcorn:
https://www.instagram.com/p/CPjFAUkNRKM/?utm_medium=copy_link

3 likes

Wel grappig dat ze het “gaat opnemen voor haar dierbaren” en vervolgens eerst 2 alinea’s reclame maakt voor haar theebar.

7 likes

de comments zijn ook mad snappy

@righartsrob
Als die zuurpruim thee komt drinken dan heb je automatisch taart bij de thee
 een ouwe taart uit Rotterdam!! :rofl::birthday::cake::birthday::cake: Niet te pruimen!

@tonnystarrenburg
Die vrouw hebben ze vroeger toen ze baby was geen speentje gegeven. Maar een zurebom :joy:

zeg het ze tonny!!

10 likes

5 likes

Ik vind Angela ook wel echt een vervelend mens hoor

10 likes

Vind het een vrij nette reactie vanuit Rachel. Lijkt wel alsof iemand anders het voor haar heeft getypt.

21 likes

Nou met de column over Hazes was ik het roerend eens, vooral over hoe er met alle eeuwige liefdes en exen wordt omgegaan. En ook wat ze in de andere column over Peter Gillis schreef.

Ik ben het ook meestal met haar eens. Ze zegt precies wat velen ook denken/zeggen en daar kunnen die gare BN’ers met hun tere zieltjes niet tegen.
Of het een leuk mens is of niet boeit me niet, ze doet haar werk.

5 likes

FF on tour, ik ben erbij. Al vind ik bubble tea echt ranzig en ik weiger het Hazes-imperium te spekken

7 likes

En een stroopwafel halen bij van Wo
ohnee.

11 likes

Ik wil echt in een grot leven de komende periode. De hoeveelheid oranje “versierde” straten die ik ben tegengekomen nu al
en volgens mij komen ze collectief met hooivorken en fakkels naar je toe als je durft te zeggen dat je niks met het EK hebt.

7 likes

echt handig als je op zoek bent naar een huis. Weet je gelijk waar je niet wil wonen

20 likes

Dat is echt waar. Was laatst ook door een wijk aan t fietsen en beetje om me heen aan t kijken omdat het er leuk uitzag maar toen kwam ik een bordje tegen met “Vanwege buurtactiviteiten graag niet uw hond uitlaten” en toen wist ik dat ik daar dus niet meer terug hoefde te komen haha.

4 likes

Ik weet nog steeds niet wanneer het nou eigenlijk begint (EK)

5 likes