FF Boulevard #5

Ik vind het zo bizar dat heel Nederland het óver hem heeft en hem zo bizar vindt, maar dat hij gewoon echt bestaat. Hoe kan je nou zo’n karikatuur zijn haha.

11 likes

Wat dat betreft is hij wel echt de personificatie van een BN’er. Hij is eigenlijk de ultieme celebrity in dit land. Iedereen weet wie hij is terwijl de meeste mensen niet naar zijn muziek luisteren of hem waarderen om wat hij doet.

6 likes

Volgende week vrijdag :grimacing:

3 likes

Huh wat :joy: dan zou ik daar juist altijd mn hond uitlaten

4 likes

Ja dat dacht ik dus ook meteen. Ik zou in die buurt echt de ultieme stoorzender zijn.
Ik snap t ook niet, waar wil je dan dat ik de hond uitlaat? Of denken deze mensen dat je het beest wel een paar dagen binnen kan houden haha?
Het was ook heel letterlijk, echt een soort verkeersbord met die boodschap. Dat is echt verzonnen door een of andere elitaire wappie die in zo’n wijk woont.

4 likes

Ja!! en welke buurtactiviteiten worden er bedoeld :flushed::flushed:

7 likes

Ja ik zie dan meteen een soort braderie voor me maar het is nog steeds Carona…maar dit is zo’n wijk die dan toch zulke dingen doet denk ik haha. Allemaal van die privileged mensen die janken dat ze niet naar Duitsland mogen om te tanken.

3 likes

Ik merk er echt helemaal niets van eigenlijk. Heb gister ook maar eens opgezocht wanneer het nou begint. NL elftal leeft niet meer zo bij mij, ik heb voor 90% ook geen idee wie er in de selectie zitten.

Wel ENORM veel zin in de Olympische Spelen.

4 likes

Ik heb er ook geen erg in. Het scheelt dat ik geen reguliere tv kijk, maar alleen stream, en dus echt EK alle reclames mis.

Zag m’n overburen gister vlaggetjes ophangen en toen ben ik maar even gaan googlen hoe en wat.

Het zijn maar een paar weken per 2 jaar. Ik maak me niet druk.

3 likes

Wat was de strekking van haar column dan?

Oeh ik hou vooral van die thema snacks die erbij horen, oranje tompoucen en oranje vla enzo. La ma komme

11 likes

Ik hou ook niet van het EK, maar als de NL wedstrijden overdag zijn dan zijn het echt de ideale momenten om boodschappen te doen, bezoekje aan Ikea, lekker te sporten, dagje sauna in rust te doen (buiten de pandemie dan), misschien is de eeuwige rij bij de action dan ook eens weg :grimacing:. Hoe verder ze vorderen, hoe leger alles wordt is mijn ervaring.

Overigens kijkt mijn man wel, dus ik krijg het altijd wel deels mee. Ik vind het leuk voor hem, zolang ik niet 1,5 uur hoef mee te kijken.

54 likes

Idd. Of naar de bioscoop!

5 likes

Is idd erg handig! Ik hou wel van het ek/wk maar snap dat je dat heerlijk vindt haha. Een vriendin van me plande haar rijlessen/oefenen met autorijden tijdens de wedstrijden van het WK. Dan is het minste druk en gebeuren bijna geen ongevallen, na de wedstrijd is dat het omgekeerde verhaal.

10 likes

Toen met koningsdag had ik zo’n speciale editie van dr oetker kwarktaart geprobeerd, oranje. Niet te vreten zeg

3 likes

De wedstrijden zijn om 21:00 uur savonds en eentje om 18:00 uur.

Het is meestal met een wk dat ze overdag zijn ivm tijdsverschil van het gastland :relaxed:

5 likes

Jaa ik ook! Kan je tenminste nog fatsoenlijk met mensen samen kijken.
De zondag avond 21:00 uur wedstrijd wordt sowieso alleen kijken aangezien iedereen maandag moet werken.

1 like

Dit is toch 0% grappig of leuk

5 likes

Ja ik snap dit ook niet helemaal, maar past denk ik ook wel bij de humor van Amy Schumer en haar man. Volg haar op insta en ze zijn wel super schattig als stelletje.

Hahahah ik zou dit echt hilarisch vinden als mijn vriend dit zou doen

1 like