FF Boulevard #5

Nou ik zag Rachel Hazes vandaag aan het werk bij haar bubble tea tent in Amstelveen.

14 likes

Heel ongemakkelijk filmpje van lil kleine met een verklaring op zijn stories

21 likes

Er is niet eens een verklaring. Wtf is er dan wel gebeurd?

Haha gatver waarom pakt hij haar nek zo vast?

16 likes

‘Hij gaat wel iets liever zijn
’ uhuh

11 likes

:grimacing::grimacing: vreeeemd verhaal

1 like

Ik vind dat “en als ik haar wel pijn heb gedaan, dan weet ze dat het niet expres is geweest” (of hoe hij het maar zegt) echt bijzonder manipulatief. Impact over intent, zeggen ze toch?

70 likes

Lastig om dat statement neutraal te bekijken. Ik hoop van harte dat het echt ook een hoop gebakken lucht is en dat niet over X tijd alsnog de aap uit de mouw komt.

Maar ook gewoon hoe ze naar hem kijkt hoor. Geloof niet dat er niks aan de hand is.

39 likes

Ja inderdaad, en ook de manier waarop hij het weglacht terwijl zij hem goed probeert te praten pfff

3 likes

Die hele “verklaring” slaat echt kant noch wal. Ik moet ook steeds denken aan het bericht van Koen Kardashian, dat staat zó haaks op wat zij nu steeds beweren. Not good.

46 likes

Vind het ook altijd dom dat bn’ers enzo al-tijd de media de schuld willen geven. Er zijn een aantal mediatitels die zich behoorlijk biased over van alles en nog wat uitlaten, maar het merendeel zet gewoon een feitelijke beschrijving van gebeurtenissen neer. Tot op het punt dat je je soms afvraagt of ze niet te veel doorgeefluik/ onderdeel van marketingstunt van politieke partijen bijv. worden omdat het vaak ook kritiekloos gebeurt.

Maar wanneer er trouble in paradise is, willen al die mensen zeggen dat de media zus of zo verdraaid hebben. Net als met Baudet. Eerst lullen en daarna janken dat de media een haatcampagne tegen je voeren. Jaimie ook weer met haar media dit en dat. Wat is de leugen dan? Die video wekt alleen maar nog meer argwaan, plaats dan niks?

7 likes

Haar blik verandert als hij haar beetpakt.

10 likes

Beetje moeder met haar zoon die bij de directeur van school zitten

Het is echt heel ongemakkelijk

8 likes

En als je dan zoveel nog van elkaar houdt, waarom dan alle foto’s van elkaar weer weg op insta
 is toch ook niet geloofwaardig

2 likes

Als er geen fysiek geweld was, hoe kwam zij dan bloedend bij de receptie terecht?

28 likes

Ik vind het ook apart. Nu worden ze waarschijnlijk weer besproken bij alle roddelbladen/tv-programma’s en vestigen ze weer aandacht op het “incident”

5 likes

Waarom zit er zo’n irritant glitterfilter over dat filmpje heen, komt ook niet echt serieus over

14 likes

Trouwens, wanneer hij zegt ‘de moeder van mn kind, de vrouw van wie ik hou’, en begint te lachen, lacht zij dus echt nul mee, niet eens een grijnsje of ‘ohh wat lief dat hij dat zegt’

100% is daar wat gebeurd.

28 likes

Krijg er ook gewoon de kriebels van als ik hiernaar kijk. Zij zit daar zo ongemakkelijk. Sowieso wel dat daar iets is voorgevallen.

10 likes

Blijkbaar hebben ze vandaag elkaar ook even weer ontvolgd :woman_facepalming:t2:

6 likes