Nou ik zag Rachel Hazes vandaag aan het werk bij haar bubble tea tent in Amstelveen.
Heel ongemakkelijk filmpje van lil kleine met een verklaring op zijn storiesâŠ
Er is niet eens een verklaring. Wtf is er dan wel gebeurd?
Haha gatver waarom pakt hij haar nek zo vast?
âHij gaat wel iets liever zijnâŠâ uhuh

vreeeemd verhaal
Ik vind dat âen als ik haar wel pijn heb gedaan, dan weet ze dat het niet expres is geweestâ (of hoe hij het maar zegt) echt bijzonder manipulatief. Impact over intent, zeggen ze toch?
Lastig om dat statement neutraal te bekijken. Ik hoop van harte dat het echt ook een hoop gebakken lucht is en dat niet over X tijd alsnog de aap uit de mouw komt.
Ja inderdaad, en ook de manier waarop hij het weglacht terwijl zij hem goed probeert te praten pfff
Die hele âverklaringâ slaat echt kant noch wal. Ik moet ook steeds denken aan het bericht van Koen Kardashian, dat staat zĂł haaks op wat zij nu steeds beweren. Not good.
Vind het ook altijd dom dat bnâers enzo al-tijd de media de schuld willen geven. Er zijn een aantal mediatitels die zich behoorlijk biased over van alles en nog wat uitlaten, maar het merendeel zet gewoon een feitelijke beschrijving van gebeurtenissen neer. Tot op het punt dat je je soms afvraagt of ze niet te veel doorgeefluik/ onderdeel van marketingstunt van politieke partijen bijv. worden omdat het vaak ook kritiekloos gebeurt.
Maar wanneer er trouble in paradise is, willen al die mensen zeggen dat de media zus of zo verdraaid hebben. Net als met Baudet. Eerst lullen en daarna janken dat de media een haatcampagne tegen je voeren. Jaimie ook weer met haar media dit en dat. Wat is de leugen dan? Die video wekt alleen maar nog meer argwaan, plaats dan niks?
Haar blik verandert als hij haar beetpakt.
Beetje moeder met haar zoon die bij de directeur van school zittenâŠ
Het is echt heel ongemakkelijkâŠ
En als je dan zoveel nog van elkaar houdt, waarom dan alle fotoâs van elkaar weer weg op insta⊠is toch ook niet geloofwaardigâŠ
Als er geen fysiek geweld was, hoe kwam zij dan bloedend bij de receptie terecht?
Ik vind het ook apart. Nu worden ze waarschijnlijk weer besproken bij alle roddelbladen/tv-programmaâs en vestigen ze weer aandacht op het âincidentâ
Waarom zit er zoân irritant glitterfilter over dat filmpje heen, komt ook niet echt serieus over
Trouwens, wanneer hij zegt âde moeder van mn kind, de vrouw van wie ik houâ, en begint te lachen, lacht zij dus echt nul mee, niet eens een grijnsje of âohh wat lief dat hij dat zegtâ
100% is daar wat gebeurd.
Krijg er ook gewoon de kriebels van als ik hiernaar kijk. Zij zit daar zo ongemakkelijk. Sowieso wel dat daar iets is voorgevallen.
Blijkbaar hebben ze vandaag elkaar ook even weer ontvolgd