Om de blauwe plekken te verbergen of om jonger te lijken. Of allebei
Ik zit net die stories te bekijken. Dit is zo keihard gelogen. Kijk die meid kil te zijn richting hem. Daar is zeker iets gebeurd. Hopelijk is die kleine daar geen toeschouwer van geweest.
Inderdaad! Maar willen alle media wel even ophouden met verdraaien wat zij zeggen?
Ik zie veel mensen een blauwe pet plaatsen bij het nieuwsbericht over het ‘statement’ van Jaimie en Kleine, wat betekent dat?
Dat ze liegt.
Oooh! Dank je. Ik googelde op blauwe pet in het Nederlands en toen kwam ik hier niet op.
Ik houd die sociale media-taal echt niet meer bij. Ik dacht dat “cap” altijd gewoon caption betekende
Maar dus niet als de emoji geplaatst wordt?
Maar wat betekent dat dan? No lie?
Dit is inderdaad wat ik bedoelde ermee hahahah. Blijkbaar begreep ik deze dus ook niet.
Hoog tijd om tiktok te downloaden om op de hoogte te blijven dus 
Ik vond het ook bizar dat zìj het recht probeerd te praten, dat is toch aan hem? In plaats daarvan komt er alleen maar gebrabbel uit zn mond en zegt hij “bemoei je lekker ergens anders mee.” Mooie show wel.
Krijg echt red flags van die jongen. Hoe die haar vastpakt ook… en haar lichaamstaal zegt echt al genoeg. Maarja je verlaat niet zomaar de vader van je kind… wss kan / wil ze het zelf ook niet accepteren
. Niemand wil dit.
Zo die laatste 3/4 berichten story’s bij Yvonne zijn wel heftig als dat waar is
Wat zegt ze?
Wat een sympathiek idee om te vragen aan mensen dit te filmen! Heel verstandig ook lijkt me
Zo fijn dat Yvonne het beste met Jaimie voor heeft 
Als je ziet dat iemand wordt mishandeld en de hulpdiensten zijn al ingeschakeld en je kunt niet ingrijpen/iemand anders is dat aan het doen dan wordt filmen zeker aangeraden. Die beelden kunnen dan later worden afgestaan aan de politie.
Ja dat is misschien een goed punt, maar zij bedoelt: film het en stuur het naar mij, zodat ik het kan plaatsen vrees ik.
Ik ken die Yvonne verder niet, alleen van de berichten hier, maar wat een figuur.
Ze noemt toch instanties in haar bericht?
Maar geweld filmen… Ja leuk als iemand daar uiteindelijk zelf een hulpvraag in heeft of aangifte wil doen en het als bewijs kan dienen voor politie en justitie, maar verder heb je er volgens mij echt niets aan en het is wel een enorme inbreuk op iemand zijn privacy. Ik vind het toch een beetje raar hoor.
Zou toch kunnen, zitten jaren tussen die relaties en het kan best dat hij enorm is veranderd