Bah idd!
Ik wilde net hetzelfde komen posten 
Bah idd!
Ik wilde net hetzelfde komen posten 
Ugh dat is zoān debiel, ben hem jaren geleden een keer tegengekomen op een festival geloof ik en toen vrij snel duidelijk gemaakt dat ik een vriend had.
Nou dat vond hij echt super knap en respectvol van mij dat ik dat gewoon vertelde en dat ik nee tegen hem kon zeggen en echt helemaaal niks van hem wou. Dat gebeurde hem echt nooit en was wel zo bijzonder 
Heeft hij een tijd geleden niet een soortgelijke opmerking gemaakt waarmee hij in t nieuw kwam? Ook iets van āWillen specifiek soort meiden hiermee stoppen?ā
Zoān rare gast.
Een vriendin van een van mijn beste vriendinnen heeft een hook-up met hem gehad en hij ging een paar liedjes in zijn nakie voor haar zingen na de seks, meisje wist niet hoe snel ze weer weg moest gaan 
Vroeg die vrouw daar zelf om? Of dacht hij gewoon, oh leuk idee om nu mijn gitaar te pakken?
Dat laatste.
Omg wat een heerlijke beerput heb ik hier open getrokken, love it
Morgen in de Story 
was dat niet na de moord op George Floyd vorig jaar? toen had die dit geplaatst: https://www.instagram.com/p/CA8oocKpx7C/?utm_medium=copy_link 
OMG ja dit, wat een sukkel.
Zie nu op zijn insta dat de cover van zijn nieuwe album echt gekopieerd is van John Mayerās āBorn and raisedā, waar hij sowieso zijn helemaal stijl van probeert te kopieren.
Kom niet aan John Mayer, wannabe 
Ik vind zān muziek wel leuk, maar voor de rest⦠hele tijd geleden was hij zoān enorme eikel tegen iemand die ik ken van mijn studie⦠https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/achterklap/4367775/douwe-bob-biedt-excuses-belediging-nina-june.amp
Jezus wat een idioot zegā¦Hoe kun je toch zo zijn?
Doen jullie dan wel een verslag van alle seksistische opmerkingen die hij heeft gemaakt tijdens de meet up? 
Wtf? Ook echt gewoon doorgaan met lullig doen als zoā n meisje voor je staat te huilen? Wat een idioot.
Ik ook!
Vind zijn nieuwe album ook echt fantastisch, no shame.
John Mayer ook trouwens. 

Volgens mij is John Mayer trouwens ook een enorme zak, maar als artiest is hij natuurlijk wel 100 keer beter dan Pushen.
Ik woonde bij DB in de buurt en zag hem dus regelmatig in het wild. Hele rare vibe die jongen.
Klopt! Soort van een Emo fuckboy als je alle verhalen moet geloven (ook met Jessica simpson etc)