FF Boulevard #5

Ik moet bij hem altijd denken aan de forummer (weet niet meer wie) die zijn naam met autocorrect verbasterde naar Sluwe Bij :smile:

20 likes

Awh shit ik mag niks meer met hem. Opzich voor de rest is die wel gewoon aardig. Een kennis van me heeft een tijd met hem gedatet

Edit: O mag nog wel woon niet in Amsterdam

1 like

maar dus niet zijn zielsverwant?

Nee, ik dat ik ook niet welkom zou zijn bij Douwe (alhoewel ik inmiddels student af ben), misschien is dat waarom deze uitspraak me zo raakte :upside_down_face:

3 likes

Ja echt hè. Voor mij mag ie best zingen in zijn nakie :drooling_face:

3 likes

Oh dear. Marly vd Velde is bevallen van haar eerste zoon, Jimi Jones.
Niet te verwarren met Jim Jones, de sekteleider van de Jonestown Massacre in 1978.

49 likes

Of voor de mensen met kinderen

Jimmy Jones van Kazoops

image

:nerd_face:

37 likes

Hahaha, wat zou Jive Jones ervan vinden dat hij in korte tijd twee keer voorbijkomt op dit forum?

Waarschijnlijk is hij zijn fanpagina aan het updaten nu :joy:

37 likes

Volgens mij hebben zij bij al hun kids dubbele namen, vind dat altijd zo gekunsteld overkomen op de een of andere manier. Kijk sporadisch weleens een vlog van Sanny (zoekt geluk) en dan roept ze haar dochter ‘Charlie Fey’, dat klinkt ook zo apart haha, maar goed zal wel een kwestie van smaak zijn!

10 likes

Beppie Kraft is vandaag 75 geworden! :partying_face:

Nee dit hoeft niet in het Limburg-topic. Haha moet nu al lachen wanneer een mod dit passief-agressief toch naar het Limburg-topic gaat verplaatsen. :joy:

28 likes

En als ze dan ook nog je achternaam toevoegden had je echt een heeeel groot probleem :joy:.

7 likes

Ik had al vlaai gehaald.

4 likes

Ai… Niet mijn favoriete associatie met een pasgeboren baby, een enge sekteleider die al zijn volgelingen de dood in gejaagd heeft

4 likes

Omg die insta pagina JuiceChannel gaat a.d.h.v. tattoos helemaal analyseren of dat filmpje over drugsgebruik van Jaimie nou wel of niet niet recent is. Omdat Jaimie in haar stories aangeeft dat het een filmpje van 5 jaar geleden is. Jemig zeg, laat haar gewoon met rust. Echt kinderachtig om dan helemaal oude foto’s op te zoeken om te “bewijzen” of het klopt of niet

5 likes

Dat moet je dan ook maar net weten. Toen ik de naam hoorde dacht ik alleen maar, leuk!

2 likes

Ik moest ook meteen denken aan Jim Jones :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

En Jenny Jones natuurlijk!

5 likes

Ik snap het op zich wel als ze zelf allerlei verklaringen gaat uiten waarvan superduidelijk is dat die niet waar zijn. Je hoeft je niet per se een statement te plaatsen op insta.

4 likes

Ik denk dat we ook de rol van haar moeder niet mogen uitvlakken, die gaf immers toestemming voor het huwelijk van haar 16-jarige dochter met een 50+jarige man.

Ik herinnerde me vaag ergens een hele foute photoshoot, found it. Bij het artikel staat “9 jaar geleden”, dus dan was ze 17 in deze foto’s. Afschuwelijk.

3 likes

Ja ik ken hem van The Green Mile en daar speelt hij ook al een goor ventje

4 likes

Wat een idioot. Vind dit zulk vaag gedrag waarvan ik me afvraag of dat het mogelijk is 180 graden van attitude te veranderen. Dat je dat je strot uit krijgt :nauseated_face:

2 likes