FF Boulevard #5

Jaa ik ook! Ik dacht dat hij die rol heel goed speelde maar nu lijkt t alsof hij gewoon zichzelf was :nauseated_face:.

4 likes

Omg bijna nieuw album

2 likes

Sorry maar ze is gewoon slank dus waarom zou je haar dik noemen. Ik vraag me af of ze die comments ooit echt geloofde, want ze voldoet gewoon aan de schoonheidsidealen. Waardoor ik meer het gevoel krijg dat ze wil meeliften op de body positivity beweging.

6 likes

Haha inderdaad gruwelijk irritant als iemand met een prachtig lijf zoiets zegt

4 likes

Kan me herinneren dat Gigi Hadid zoiets ook ooit zei

2 likes

Ik snap 100% wat je bedoelt en hoe het overkomt. Maar ik denk wel dat ze die comments oprecht geloofde. Je kan wel zeggen dat ze slank is en aan alle schoonheidsidealen voldoet, maar dat betekent niet dat ze zichzelf ook zo ziet. Volgens mij heeft ze wel al eens eerder vermeld dat ze body dysmorphia heeft.

8 likes

O ik had geen idee dat ze body dismorphia heeft. En ik snap ook wel dat je als je slank bent je jezelf wel als dik zou kunnen beschouwen maar objectief gezien is ze het niet, waardoor ze een beetje de plank misslaat. Als onzeker persoon zou ik juist gaan denken van als zij al dik is, wat ben ik dan.

Edit: Niet dat het iets moet uitmaken maar ja dat doet helaas in andermans ogen wel.

3 likes

There was a period a few months ago where she became too focused on working out and obsessed with her body image. ā€œI think I had too much time on my hands. I’m single, so I’m very zeroed in on me right now,ā€ says Reinhart, who is also a CoverGirl makeup ambassador. ā€œI was really being hard on myself for not working out a certain way or eating a certain way. And I just had to say, ā€˜It’s a fucking pandemic. I need to give myself a fucking break. I am doing just fine. I need to cut myself some slack.ā€™ā€

ā€œI’m never going to have abs,ā€ Reinhart continues. ā€œAbs are made in the kitchen, and I had Dairy Queen and chicken parm last night. And that’s okay. I’m learning to accept that in myself. I’m not a fitness model. I’m never going to be able to maintain that. I’m not going to not eat the ice cream.ā€

More than other social media platforms, she has found inspiration on [TikTok]in the ā€œbeautiful community of all shapes and sizes cheering each other on. It’s not amazing to see someone on Instagram calling me fat, but people are never going to stop body-shaming. It’s a matter of what I can do to make myself feel better about that. My body is a journey that I have with myself.ā€

Dit is wat ze zegt in het interview.

1 like

ja duh, alleen door het te benoemen impliceert ze ermee dat het het eigenlijk niet helemaal is. Als deze mensen echt iets willen bijdragen aan ā€˜relatable’ zijn of het veranderen van normen zullen ze echt met iets anders moeten komen

9 likes

Meghan en Harry’s dochter is geboren.

Ze heet Lilibet. Klinkt ouderwets, maar vind het best een leuke naam eigenlijk. Lili is ook goede afkorting en roepnaam.

37 likes

Lilibet is hoe Queen Elizabeth genoemd werd.

35 likes

Lilibeth is de bijnaam van queen Elizabeth! Zegt toch wel dat ze privƩ nog wel een goede band met elkaar hebben.

19 likes

@traveljunkie O, wist ik niet! Vroeg mij al af of het een verwijzing naar Elisabeth was.

Fijn om te zien dat die band dan inderdaad beter is dan van buiten lijkt. Tenminste, als ik zo slecht zou zijn met ā€œomaā€, zou ik mijn kind echt niet naar haar vernoemen, haha.

5 likes

Ik heb door hier Juicechannel ontdekt, wel echt smullen hoor

6 likes

Heerlijk he
Vraag me wel altijd af wat voor mensen nou die dms sturen met tekst en uitleg en wat er dan van waar is

4 likes

Ik heb vaak wel de indruk dat die berichten op waarheid berusten. Zeker als je nu ook ziet dat in heel veel berichten dezelfde kern zit

3 likes

Ja en of mensen dat niet kunnen herleiden. Dus bijv: ā€œlaatst heb ik 30 euro voor Jaimie moeten bijpinnenā€ - euh dan zal Jaimie toch heus weten wie je bent !?

13 likes

Hahaha ja bij die dacht ik ook: da’s niet handig

4 likes

Ik vind dat je het dan ook verdient om ontdekt te worden hoor. Snap niet waarom je dat zo gedetailleerd moet zeggen. Schouderklopje hoor, dat je iemand 30eur geleend/gegeven hebt.

Lijkt me eigenlijk super kut voor Jaimie dat ze zich in een omgeving bevindt waarin je eigenlijk niemand kan vertrouwen omdat iedereen je shit gewoon verder vertelt. Denk dat ik gillend gek zou worden.

17 likes

Denkt nou niemand bij het printen van deze hoed: ā€œmisschien zijn deze letters niet zo’n goed idee?ā€ :face_with_monocle:

89 likes