FF Boulevard #5

Aiiii hahahha ja je hebt me door, blijf van mijn initialen af sarasoel!

4 likes

Ach, het wordt binnenkort vast SH. Dus dan kan ze die hoed wegtyfen.

24 likes

:joy:iedereen schreeuwen

9 likes

Ja volgens mij had FunX vorige week al een verklaring uitgebracht waarin ze ophelderden geen permanente boycot in te stellen.
Maar tijdelijke totdat duidelijk zou worden wat er precies was gebeurd. Toen bekend werd dat er geen rechtszaak zou dienen, lieten ze weten dit terug te zullen draaien
Tja

1 like

@grace heb jij je ook opgegeven voor een Arnon tattoo?

https://www.instagram.com/p/CP0XjRAqCI7/?utm_medium=copy_link

15 likes

Welke van de twee?

7 likes

12 likes

Sodeju die ketting :joy:

Nou ik vind die tattoo erger. Dat schrijvertje heeft gewoon bepaald dat er ‘De penetratie is overschat’ op de borst van die man kwam te staan. Zag in de comments op facebook al dat hij (Grunberg) masochistisch werd genoemd, lol

4 likes

Dat Aaf (BC) zo lang met hem was verbaast me nog steeds

9 likes

Echt een vrouw met principes die Yv

106 likes

Wat een fantastische humble brag is dit. Of meer, een verkapte mega brag.

67 likes

Hahaha nou echt. Ja eigenlijk ben ik super mooi en sta ik altijd in zulke lijsten, maar ik vind dit toch echt te oppervlakkig :roll_eyes:

10 likes

Ik ben super kritisch EN lekker :joy:

9 likes

Keek net deze vlog
Mo vlogt niet voor/rond het HFM feestje of wel?

1 like

Nee, komt in haar Videoland serie

2 likes

Ze benoemde wel dat ze echt mega nare reacties kreeg. Keek even op die FHM pagina (al vind ik het concept echt ronduit walgelijk, vond het wel tof dat Monica zei dat het niet allemaal om schoonheid draaide en kreeg het idee dat ze het zelf ook een klein beetje onzin vond), en ook al is Monica echt PRACHTIG in die video’s en foto’s, die reacties zijn niet mals joh. Allemaal gasten die kutreacties plaatsen, kreeg echt medelijden met haar.

4 likes

Ah, daarom had ze gewonnen

4 likes

Om obvious reasons lijkt me :stuck_out_tongue:

Wie is Aaf en wat is BC? :astonished: