aaf brandt corstius (dat is d’r hele naam)
Schrijfster/columniste. Nu ook podcaster met Marc-Marie. Zus van Jelle, dochter van Hugo, vrouw van Gijs Groenteman
Whaha wow een hele biografie, thanks. Ik ken haar niet! Moest bij Aaf denken aan die flop comedy serie met Annet Malherbe en dacht dat zij dus een relatie had met die kerel 
Die podcast is echt zo leuk!!
Kwam er ook pas laatst achter dat Gijs Groenteman dan weer de zoon van Hanneke Groenteman (goh) is. Heel journalistiek Nederland lijkt wel verbonden met elkaar te zijn haha
Je bent zelf gek als je dat toelaat terwijl je dat niet zou willen.
Wow Chantal Janzen heeft gewoon 1,7 miljoen volgers na het Eurovisie 
Mwah, als je eenmaal ja hebt gezegd op een idee van iemand die je bewondert kan ik me voorstellen dat er een drempel is om diegenes idee dan later af te wijzen
Ja zeggen tegen een ander is soms nee zeggen tegen jezelf.
Ik vind het wel goed dat ze zich erover uitspreekt dat dit echt niet meer kan.
Lol
Ik heb mij anders ook laten uitschrijven
Die lijst is ook wel een beetje op z’n retour toch? Heb het idee dat er ieder jaar minder aandacht voor is
Ze zat al heel hoog als je kijkt naar socialblade maar nog steeds heel indrukwekkend. Die 1.68m daarvoor zijn toch voornamelijk Nederlanders lijkt me. Echt enorm percentage van de Nederlanders eigenlijk.
Het is ook logisch, Chantal is precies die vanilla, ‘perfecte’ vrouw die alle mannen willen en ze is ‘relatable’ genoeg om niet gehaat te worden door vrouwen.
Ik vind haar echt ontzettend saai, ze kan van alles een beetje maar ze blinkt nergens in uit, zoals Cher over Madonna zou zeggen 
Ik ben benieuwd naar deze statistieken voor Nikkie’s insta, maar die kan ik niet zien op die site. Iemand anders?
ah als default laten ze alleen de laatste 14 dagen zien. Met gratis account kan je 30 dagen zien
https://socialblade.com/instagram/user/nikkietutorials/monthly
Ik ben dus blijkbaar de enige die een bloedhekel aan Chantal heeft?
Nee joh
Ze is 42, heeft 2 kinderen en een vermogen van miljoenen. Je kan veel over Chantal zeggen, maar ze is geen jong meisje.